کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو یک شرکت فولادساز سوئدی به نام "SSAB"، به تازگی اعلام کرده که نخستین کارخانه فولاد سبز اروپا را در کشور سوئد تا سال ۲۰۲۵ افتتاح کند . این کارخانه با تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته ، بااستفاده از گاز هیدروژن به جای ذغال سنگ، در فرایند تولید فولاد، از دی اکسید کربن آزاد شده است.

این کارخانه با توجه به استفاده از فناوری‌های سبز و پایدار، در جهت کاهش آلودگی هوا و آلوگس زیست محیطی، یکی از مهمترین پروژه‌های صنعتی این شرکت در سال‌های اخیر به شمار می‌رود. به گفته مدیران شرکت SSAB، این کارخانه می‌تواند سالانه حدود ۱۰۰۰ هزار تن دی اکسید کربن را کاهش دهد که معادل حذف دیگر ۴۰۰ هزار خودرو از جاده‌ها در سال است.

از آنجا که ورق های  فولاد تولیدی این کارخانه با استفاده از گاز هیدروژن تولید می‌شود، این فولاد به نام "فولاد سبز" شناخته می‌شود که  کاهش مصرف ذغال سنگ برای نسل های بعد را نیز در بر دارد. شرکت آهن اینفو  امیدوار است که این پروژه، راهی برای توسعه صنعت فولاد سبز در سراسر جهان شود و به کاهش آلودگی هوا و بهبود محیط زیست کمک کند.

توسعه فولاد سبز به عنوان یک راهکار موثر در کاهش آلودگی هوا و محیط زیست، در سراسر جهان به عنوان یک اولویت مطرح شده است. برخی از کشورهای در حال توسعه مانند  چین، آلمان، کره جنوبی، هند، ایالات متحده، کانادا و ...در صدد هستند تا  با توجه به مشکلات زیست محیطی  در کشورهای مختلف،به توسعه فولاد سبز به عنوان یک راهکار پایدار در جهت کاهش مصرف انرژی و افزایش کیفیت طبیعت در محیط زیست سرعت ببخشند.

با توجه به اینکه توسعه فولاد سبز از طریق استفاده از تکنولوژی‌های پایدارتر و کم‌مصرف‌تر انجام می‌گیرد، میتواند در تأثیر در کاهش هزینه‌های تولید ورق های فولادی منند قیمت ورق روغنی و افزایش کارایی و کیفیت محصولات فولادی کمک کند. البته که تأثیر این پروژه بر قیمت ورق‌های فولادی سخت، به طور مستقیم قابل پیش‌بینی نیست و باید همه عوامل موثر بر قیمت آن را مورد سنجش قرار داد.


ورق فولادی پوشش دار چیست؟ انواع و ویژگی ها