کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

معرفی کارخانه قطعات تهران

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در بیستم مرداد ماه سال 1347 به صورت سهامی خاص در 17 کیلومتری جاده قدیم کرج تأسیس شده است و از جمله کارخانجات قدیمی در تولید قطعات فولادی به شمار می آید. در واقع علت تأسیس این مجموعه ایجاد کارخانجات ذوب، ریخته گری فولاد، تولید ورق سیاه، ماشین سازی و ساخت تجهیزات صنعتی برآورد شده بود. همچنین خطوط ریخته گری، تراشکاری و فلزکاری در همان سال 1347 و خط تولید نورد گرم که اولین خط تولید ورق های تخت فولادی به شمار می آمد، در سال 1353 به بهره برداری رسیدند.

امروزه شرکت نورد و تولید قطعات فولادی با تولید 110 هزار تن محصولات فولادی کربنی تخت و گرم نورد دیده برای مصارف ساختمانی از جمله تولید کنندگان برتر در محدوده استان تهران به شمار می آید. فولادهای آلیاژی توسط این مجموعه با گریدهای ST70، ST60، ST52، ST44، CK45 و با خاصیت انجام عملیات حرارتی تولید می شوند. از دیگر خواص فولادهای آلیاژی که توسط شرکت نورد و قطعات تولید می شوند، می توان به خاصیت ضد سایش اشاره کرد. محصولات گرم نوردیده این مجموعه بدون انجام عملیات حرارتی به صورت رول در هوا خنک شده و عرضه می گردند. ظرفیت تولید این شرکت نیز بسته به ذوب ریزی فولاد حدود 80 هزار تن، 140 هزار تن ورق گرم و 20 هزار تن تجهیزات صنعتی می باشد.

محصولات کارخانه قطعات فولادی

از جمله محصولاتی که توسط شرکت نورد و تولید قطعات فولادی تولید می شوند، می توان به ورق سیاه قطعات، فولادهای آلیاژی و محصولات مناسب برای ساختمان سازی، ماشین سازی، سازه های صنعتی و دستگاه های غبارگیر صنعتی اشاره کرد. این مجموعه از جمله تولید کنندگان متخصص در زمینه ساخت دستگاه های سنگین به خصوص در صنعت پتروشیمی به شمار می آید. این مجموعه انواع گریدهای ورق سیاه به خصوص در موارد آلیاژی را در بازه ضخامتی 10 تا 30 میلی متر تولید و عرضه می کند. هزینه خرید ورق سیاه نیز بسته به ضخامت و کیفیتی که تولید می شود، دارد، اما بر اساس سفارش و خواسته خریداران در بازه ضخامتی بالاتر نیز قابلیت ساخت دارد. با این وجود شیت های تخت سیاه در این مجموعه با طول های 6 متری، با عرض های 1000، 1200 و 1250 میلی متر در بازار عرضه می شوند.

از ورق های سیاه مخصوص قطعات در شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در ساخت تجهیزات و قطعه سازی خودروها، ساخت مخازن تحت فشار و حمل، تولید تجهیزات صنعتی مانند بیل مکانیکی، ماشین آلات و همچنین ساخت اسکلت های فلزی ساختمان ها و پل ها، دستگاه های غبارگیر صنعتی و ... استفاده می شود.

فولادهای آلیاژی در این مجموعه نیز در بازه ضخامتی 8 تا 80 میلی متر و در عرض های 1000 تا 1200 میلی متر تولید می گردند. با این وجود کلیه محصولات نورد گرم ساختمانی، آلیاژی و صنعتی در این مجموعه دارای استاندارد ملی و مزین به علامت استاندارد ایران تولید می شوند و دارای کیفیت بالایی در موارد ذکر شده می باشند.