کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

بنا به اظهارات منابع بازار به، در تاریخ 27 نوامبر روز جمعه، تولیدکنندگان بیلت در کشور‌های CIS، پس از انجام معاملاتی با ترکیه، با وجود اینکه خریداران در کشورهای دیگر پیشنهادی ارائه ندادند، بر افزایش قیمت‌ها اصرار می‌ورزند و تلاش می‌کنند تا قیمت‌ها را افزایش دهند.

طبق گفته‌ی این منابع، در پایان هفته، قیمت پیشنهادی کارخانجات کشورهای CIS، به 510-500 دلار به ازای هر تُن فوب دریای سیاه، افزایش یافته است، در حالیکه برخی از تولیدکنندگان هنوز بیلت را با قیمت 490-480 دلار به ازای هر تُن فوب عرضه می‌کردند. یکی از منابع گفت: "هفته‌ی آینده، دیگر همچین قیمتی نخواهیم یافت. "احساسی که بسیاری از تجار با آن موافق بودند.

یکی از تولیدکنندگان پیش بینی کرد که قیمت بیلت صادراتی به 550 دلار به ازای هر تُن فوب در ماه دسامبر خواهد رسید اما خریداران در مورد چنین افزایش قیمتی تردید داشتند.

یک منبع کارخانه‌ای عنوان کرد: "تولید بیلت در حال کاهش است، برخی از کارخانه‌ها در حال حاضر هیچ ارسالی در ماه ژانویه ندارند."

روز جمعه، برای بیلت صادراتی، فوب دریای سیاه کشورهای CIS، همانند روز قبل 475 دلار به ازای هر تُن باقی ماند. اما این شاخص نسبت به جمعه‌ی هفته‌ی قبل، 25 دلار به ازای هر تُن افزایش یافته است. قیمت بیلت در جمعه‌ی گذشته، 450 دلار به ازای هر تُن بود.

اصولاً با توجه به روند صعودی در بازار داخلی فولاد بلند و قراضه، خریداران تُرک حاضر به پذیرش قیمت‌های بالاتری از کشور‌هایCIS ، هستند.

معامله‌ای برای مقادیر کمی از بیلت گرید نورد مفتول سازی به قیمت 510 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr ترکیه صورت گرفته است که تقریباً معادل 495 دلار به ازای هر تُن فوب دریای سیاه می‌باشد. گرچه در زمان انتشار این مقاله این معامله کاملاً تایید نشده است.

قیمت پیشنهادی روسیه، ارسالی از بنادر خاور دور این کشور به جنوب شرقی آسیا، 510 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr گزارش شده است که تقریباً معادل 470 دلار به ازای هر تُن فوب دریای سیاه می‌باشد. اما هیچ سفارش جدیدی گزارش نشده است.

یکی از بازرگانان عنوان کرد: "کارخانه‌های کشورهای CIS،در معاملات ترکیه به قیمت‌های بالاتری دست یافتند اما در بازار آسیا، تمایلی به خرید با این قیمت وجود ندارد."

#آگاهانه_خرید_کنید
تیم تحلیلی آهن اینفو