کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

منابع خبر داده‌اند که در هفته‌ی منتهی به روز جمعه 11 دسامبر، قیمت بیلت کشورهای CIS، به شدت افزایش یافت و انتظار می‌رود به دلیل کاهش موجودی و تقاضای زیاد کشور ترکیه شاهد افزایش قیمت باشیم.

ترکیه محموله‌ای از بیلت صادراتی کشورهای CIS، را به قیمت 540 دلار به ازای هر تُن فوب دریای سیاه کشورهای CIS، سفارش داده است و همچنین در تاریخ 9 دسامبر معامله‌ای شامل 30.000-20.000 تُن بیلت صورت گرفته است.

اکثر تولید کنندگان در پایان هفته پیشنهادات خود را پس گرفتند و منتظر افزایش بیشتر قیمت‌ها هستند.

تاجری از ترکیه اظهار داشت: "امروز هیچگونه پیشنهاد قیمتی از سمت تولید کنندگان وجود نداشت." و دیگری افزود: " اکثر کارخانه‌ها حتی محصول خود را عرضه نمی‌نمایند، زیرا منتظر هستند تا ببنند هفته‌ی آینده، چه اتفاقی خواهد افتاد، پس از آن ممکن است عرضه‌ی محصولات خود را آغاز کنند. معتقدم که در حال حاضر هیچ یک از آنها قیمتی کمتر از 550 دلار به ازای هر تُن فوب را در نظر نخواهد گرفت."

بنا براظهارات منابع، آخرین مورد عرضه‌ی بیلت فولادی روسی و اوکراینی، ارسالی ماه فوریه به قیمت 550-530 دلار به ازای هر تُن فوب بود، حتی قیمت مورد نظر برخی از کارخانه‌ها 560 دلار به ازای هر تُن فوب بود اما این رقم در زمان انتشار مقاله مورد تایید نبود.

در روز جمعه،شاخص روزانه برای بیلت صادراتی فوب دریای سیاه کشورهای CIS به 540 دلار به ازای هر تُن فوب افزایش یافت، درحالیکه این محصول در روز پنج شنبه به قیمت 523 دلار به ازای هر تُن به فروش می‌رسید. این شاخص نسبت به هفته‌ی قبل 43 دلار و نسبت به ماه قبل 115 دلار افزایش یافته است.

 #آگاهانه_خرید_کنید
تیم تحلیلی آهن اینفو