کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در هفته‌ی جاری، صادرکنندگان بیلت کشورهای CIS به دلیل افزایش قیمت قراضه‌ی فولادی و فولاد بلند در ترکیه همچنان محصولات خود را با قیمت بالایی پیشنهاد می‌دهند.

بنا به اظهارات فعالان بازار در تاریخ 17 دسامبر: اما خریداران هیچگونه پیشنهادی ارائه نمی‌‍دهند زیرا شکاف قیمت پیشنهادی خریدار و فروشنده بسیار بالا است.

در هفته‌ی جاری، تولیدکنندگان روس بیلت را به قیمت 600-580 دلار به ازای هر تُن عرضه کردند. همزمان برخی از کارخانجات کشور های CIS هنوز محموله‌های ارسالی فوریه را نگه داشته‌اند و اظهار دارند که ترجیح می‌دهند که "فعلاً برای فروش دست نگه دارند تا تصویر واضح تری از بازار دریافت کنند."

تنها خریداران ترک حاضر به پرداخت قیمت بیشتری برای بیلت هستند با این حال قیمت پیشنهادی آنها از 550-545 دلار به ازای هر تُن فوب برای بیلت گرید اصلی بالاتر نمی‌رود.

یکی از تجار ترک اظهار داشت: "قیمت فعلی بیلت غیرواقعی است، اکثراً تولیدکنندگان مفتول حاضر به پرداخت قیمت‌های بالاتر هستند."

روز سه شنبه، یک کارخانه‌ی تولیدکننده در کشورهای CIS، محموله‌ای را به قیمت 545 دلار به ازای هر تُن فوب ترکیه فروخته است، گرچه تناژ محموله‌ای ارسالی در زمان تنظیم مقاله نامشخص بوده است.

در اوایل هفته‌ی جاری، محموله‌ی کوچکی از بیلت گرید مفتول سازی از روسیه به بندر اسکندرون در ترکیه به قیمت 585 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr فروخته شد که حدوداً 570 دلار به ازای هر تُن فوب می‌شود.

در نتیجه در روز پنج شنبه، شاخص روزانه برای بیلت صادراتی فوب دریای سیاه کشورهای CIS، با افزایش 12 دلاری مواجه شد و به 557 دلار به ازای هر تُن رسید. قیمت این محصول در روز چهارشنبه، 545 دلار به ازای هر تُن بود. این شاخص نسبت به هفته‌ی قبل 34 دلار و نسبت به ماه قبل 114 دلار افزایش یافت.

به گفته‌ی منابع، بازار در بازارهای صادراتی دیگر راکد است زیرا قیمت‌ها بسیار بالا می‌باشد.

خریداران الجزایری نیز به دنبال تناژهایی از بیلت هستند اما فکر می‌کنند که قیمت‌های فعلی بسیار بالا است.

یکی از تجار الجزایری عنوان کرد: "ما قادر به خرید به قیمت 600-580 دلار به ازای هر تُن نیستیم."

خریداران مصری نیز، خود را نسبت به خرید بیلت، متمایل نشان نمی‌دهند. یکی از تجار مصری گفت: هیچ پیشنهاد خریدی تاکنون وجود نداشته است، تولیدکنندگان پولی ندارند."

#آگاهانه_خرید_کنید
تیم تحلیلی آهن اینفو