کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در تاریخ 17 دسامبر، قیمت کلاف گرم در بازار داخلی تا کمی پایین‌تر از 700 دلار بالا رفت که بالاترین رکورد در نُه سال اخیر بود.

بازار داخلی

شرق چین(شانگهای): 4550-4570 یوان(697-699 دلار)،70-60 یوان به ازای هر تُن افزایش مشاهده می‌شود.

کاربران نهایی، کلاف گرم را خریداری کرده‌اند تا نیازهای مصرفی روزانه‌ی خود را تامین نمایند و در طول هفته‌ی گذشته، قیمت محموله‌های ارسالی از شمال چین به  مناطق جنوبی و شرقی، خیلی مستدل نیست که این امر منجر به افزایش قیمت کلاف گرم شد.

در روز پنجشنبه، موجودی کلاف گرم در بازار محلی 1.91 میلیون تُن بود67.000 تُن کاهش نسبت به هفته‌ی قبل مشاهده می‌شود.

صادرات

شاخص، برای کلاف گرم صادراتی فوب بندر اصلی چین 646.58 دلار به ازای هر تُن می‌باشد که 4.74 دلار به ازای هر تُن افزایش یافته است.

در روز پنجشنبه، قیمت پیشنهادی برای کلاف گرم 670-650 دلار به ازای هر تُن فوب می‌باشد در حد پایین آن10 دلار به ازای هر تُن افزایش یافته است قیمت روز چهار شنبه،670-640 به ازای هر تُن بود.

فعالان بازار از تولیدکنندگان چینی، انتظار قیمتی پایین‌تر از 650 دلار به ازای هر تُن فوب را ندارند، اما قیمت پیشنهادی‌خریداران 630 دلار به ازای هر تُن فوب بود در نهایت هیچ معامله‌ای انجام نشد. برای محموله‌ای با تناژ پایین برای کلاف گرم نورد مجددSAE1006 ، معامله‌ای به قیمت 685 دلار، صورت گرفت، اما این معامله در شاخص ارزیابی برای کلاف گرم در نظر گرفته نشد.

شایعات بازار

یک آنالیزگر صنعت اظهار دارد: "اکثر کارخانه‌ها،مانند shousteel و فولاد آنگانگ، برای محموله‌های ارسالی ژانویه، لیست قیمت کلاف گرم خود را 400 یوان به ازای هر تُن، افزایش دادند. زیرا قیمت خانه افزایش یافته است بنابراین آنها قیمت فروش خود را بالا نگه می‌د ارند."

بازار بورس آتی شانگهای:

در روز پنجشنبه، بیشترین معامله‌ی انجام گرفته برای کلاف گرم ارسالی ماه مه، به قیمت 4446 یوان به ازای هر تُن، صورت گرفت که نسبت به روز قبل 28 یوان افزایش قیمت مشاهده می‌شود.

#آگاهانه_خرید_کنید

تیم تحلیلی آهن اینفو