کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

بیلت فولادی کشورهای CIS: قیمت ثابت به دلیل رکود بازار

در تاریخ 8 ژانویه، روز جمعه منابع شاهد رکود بازار صادراتی بیلت فولادی کشورهای CIS، در هفته‌ی اول ژانویه بودند، اما تمایل نسبت به بازار افزایشی بود.

قبل از تعطیلات، قیمت پیشنهادی تولیدکنندگان روس و اوکراینی 625-620 دلار به ازای هر تُن فوب بود، اما بنا به گفته‌های منابع، انتظار می‌رود قیمت بالاتری برای محموله‌های ارسالی ماه مارس اعلام شود.

تولیدکنندگان اظهار داشتند که آنها محموله‌های ارسالی ماه فوریه را کاملاً به فروش رساندند، در همان زمان برخی از منابع بازار بر این باور بودند که هنوز تناژ‌های کمی از بیلت ارسالی ماه فوریه در دسترس خواهد بود.

فعالیت‌های تجاری در هفته‌ی جاری، عمدتاً راکد بود و اکثر خریداران منتظر هستند تا پیش آمد احتمالی را ببینند. مقادیری از محموله‌های بیلت ارسالی ماه فوریه به قیمت 600 دلار به ازای هر تُن به ترکیه، عرضه شد اما به گفته‌ی منابع، اکثر خریداران تمایلی به خرید ندارند.

به گفته یکی از تجار: "در حال حاضر خریداران ترک، تمایلی به خرید بیلت ندارند تازمانیکه سمت و سوی بازار کاملاً مشخص شود."

قیمت پیشنهادی بیلت ارسالی ماه مارس، از خاور دور روسیه به جنوب شرقی آسیا 630-620 دلار به ازای هر تُن تحویلcfr گزارش شده بود، در حالیکه قیمت این محصول قبل از تعطیلات سال نو 600 دلار به ازای هر تُن بود.

منابع اعلام کردند که در هفته‌ی جاری، خبری از معامله‌ی جدیدی نیست، زیرا قیمت مورد نظر خریداران از 600 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr بالاتر نیست.

در نتیجه، شاخص روزانه برای بیلت فولادی صادراتی فوب دریای سیاه کشورهای CIS در روز جمعه 604 دلار به ازای هر تُن ثابت ماند. این شاخص نسبت به هفته‌ی گذشته ثابت ماند، اما نسبت به ماه قبل101 به ازای هر تُن افزایش یافت.

#آگاهانه خریدکنید
تیم تحلیلی آهن اینفو