کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

قیمت کلاف سرد و گالوانیزه ی گرم صادراتی، به دلیل تقاضای پایدار خریداران برون مرزی همچنان روند صعودی دارد.

کلاف سرد

در تاریخ 27آوریل روز سه شنبه ارزیابی هفتگی fastmarket برای کلاف سرد صادراتی فوب بندر اصلی چین،910-900 دلار به ازای هر تن بود که  نسبت به قیمت 910-870 دلاری هفته ی قبل،30 دلار کاهش مشاهده می شود.

کارخانه ی فولاد و آهن بنشی واقع در استان لیائونینگ، محموله های ارسالی ماه ژوئن را به قیمت 920 دلار به ازای هر تن فوب ،عرضه کرد که نسبت به هفته ی گذشته، 30 دلار افزایش قیمت مشاهده می شود.

این ارزیابی قیمت شامل حال تخفیف مالیاتی نمی شود زیرا پیشبینی می شود که در صورت تغییر قوانین مالیات بر صادرات چین، خریداران ملزم به پرداخت تمامی هزینه های اضافی می شوند زیرا انتظار میرود که تخفیف های مالیاتی کاهش یابد یا بطور کلی حذف شوند.ارزیابی  قیمت در هفته ی گذشته،910-900 دلار به ازای هر تن فوب بود.

هفته ی قبل تاجری از شانگهای کلاف گرم را به قیمت 905-900 دلار به ازای هر تن فوب از یک بازرگان محلی خریداری نمود در حالیکه مشتریان خاورمیانه ای اذعان داشتند که آنها قیمت های بالاتر از 910 دلار به ازای هر تن فوب را پذیرفته اند.

در روز چهارشنبه تاجری از هنگ کنگ اظهار داشت که کارخانه ی Baotou، اوایل هفته ی جاری پس از اینکه کلاف سرد خود را به قیمت 915 دلار به ازای هر تن فوب عرضه کرد معاملاتی را به قیمت 915-910 دلار انجام داده است.(همچنین برای یک محصول متوسط  کلاف سرد سخت قیمت پیشنهادی 870 دلار به ازای هر تن بود).هم اکنون این کارخانه صادرات کلاف سرد خود را متوقف نموده است.

در تاریخ 23 آوریل، ارزیابی هفتگی fastmarket برای کلاف سرد در بازار داخلی، ارسالی شرق چین، 6000-5950 یوان (917-925 دلار) به ازای هر تن بود که نسبت به هفته ی قبل افزایش قیمت 50-30 یوانی مشاهده می شود.

در هفته ی جاری یک تولید کننده ی بزرگ در کره ی جنوبی کلاف سرد خود را به قیمت 1100 دلار به ازای هر تن فوب عرضه کرد که نسبت به هفته ی گذشته،100 دلار افزایش قیمت مشاهده می شود.

گالوانیزه ی گرم

در روز سه شنبه ارزیابی هفتگی fastmarket، برای گالوانیزه ی گرم 1 میلی متری فوب چین،960-930 دلار بود که نسبت به قیمت 950-930 دلاری هفته ی قبل ،10 دلار افزایش یافته است.

قیمت پیشنهادی فولادسازی بنشی در هفته ی جاری برای  گالوانیزه ی گرم بدون گل (با روکش 120 گرمی)1020 دلار به ازای هر تن فوب بود که نسبت به هفته ی قبل 40 دلار افزایش مشاهده میشود.این قیمت تحت پوشش تخفیف مالیاتی نمی باشد که بدان معنی است که خریداران می بایست هر گونه ریسک را در زمینه تخفیف مالیاتی متحمل شود.

این کارخانه، گالوانیزه ی گرم گل دار را به قیمت 1000 دلار به ازای هر تن فوب عرضه نمود که نسبت به هفته ی قبل 50 دلار افزایش یافته است.

در همین هفته فولادسازی Baotou، گالوانیزه ی گرم بدون گل (با پوشش 120 گرمی روی) خود را با نرخ 963 دلار به ازای هر تن فوب عرضه کرد که افزایش قیمت 13 دلاری نسبت به هفته ی پیشین اتفاق افتاده است.

براساس ارزیابی منابع بازاردر هفته ی گذشته قیمت این محصول 960-930 دلار به ازای هر تن فوب چین بود.

تاجری از ژجیانگ عنوان کرد که برخی از کارخانه های خصوصی در هفته ی گذشته مایل به فروش این محصول به قیمت 940-930 دلار به ازای هر تن فوب بودند.خریدارانی که چنین محموله هایی را سفارش دادند عمدتا از خاورمیانه هستند.

اما با این حال کارخانه های بزرگ، حاضر به پذیرش چنین قیمتی نبودند. به گفته ی منابع، قیمت 960 دلاری کارخانه ی Baotou، کمترین قیمت در بازار می باشد.

در روز جمعه، ارزیابی هفتگی fastmarket برای گالوانیزه ی گرم در بازار داخلی تحویل درب کارخانه های شرق چین،6400-6350 یوان به ازای هر تن بود که نسبت به هفته ی قبل،70-40 یوان افزایش قیمت مشاهده می شود.



ترجمه اختصاصی از آهن اینفو