کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در تاریخ 4 مه روز سه شنبه،خبر های حاکی از آن است که میزان  تقاضا برای  محصولات فولادی مسطح؛در کشورهای امارات متحده ی عربی و عربستان سعودی،به دلیل ماه مبارک رمضان،پایین است.تعطیلات روز کارگر در چین و جاهای دیگر نیز مزید بر علت می باشد.ساعات کاری در این دو کشور در ماه رمضان(که از روز 12 آوریل شروع شده است و هفته ی آینده به پایان می رسد)کاهش یافته است.

چین نیز که یکی از بزرگترین صادرکنندگان فولاد تخت به خاورمیانه می باشد،در حال گذراندن تعطیلات روز کارگر بود در نتیجه از تاریخ شروع تعطیلات،هیچگونه عرضه ی جدیدی صورت نگرفته است.

عربستان سعودی

هفته ی گذشته،کلاف گرم هند به قیمت 1040-1030 دلار به ازای هر تن تحویل cfr،عربستان سعودی،عرضه شد  در حالیکه  قیمت پیشنهادی کلاف گرم چین  990-980 دلار به ازای هر تن بود.تاکنون هیچکدام از تولید کنندگان،قیمت جدیدی را پیشنهاد نکرده اند،اما خریداران اظهار داشتند که 1020-980 دلار به ازای هر تن تحویل cfr،قیمت مناسبی برای کلاف گرم وارداتی است.

در نتیجه ارزیابی هفتگی Fast markets، در تاریخ 4 مه،برای کلاف گرم وارداتی،تحویل cfr عربستان سعودی،1020-980 دلار به ازای هر تن بود که تغییر قیمتی مشاهده نمی شود.

امارات متحده ی عربی

در هفته ی جاری،قیمت جدیدی برای کلاف گرم وارداتی،عنوان نشده است.گرچه برخی از خریداران پیشبینی می کنند که پس از تعطیلات عید فطر در هفته ی آینده،قیمت ها افزایش خواهند یافت.

منابع دیگر نیز اظهار داشتند که بعلت اینکه اخیرا، افزایش شدید قیمت ،رخ داده است،افزایش قیمت بیشتری اتفاق نخواهد افتاد.

در تاریخ 4 مه،ارزیابی قیمت هفتگی Fast markets ، برای کلاف گرم وارداتی ،تحویل cfr جبل علی،امارات متحده ی عربی،1020-960 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته ی قبل تغییر قیمتی مشاهده نمی شود.

طی این مدت هیچ قیمتی نیز برای گالوانیزه ی گرم وارداتی نیز شنیده نشده است.ودر نتیجه در تاریخ 4 مه، ارزیابی هفتگی Fast markets، برای گالوانیزه ی گرم وارداتی،تحویل cfr جبل علی،امارات متحده ی عربی، بدون هیچ تغییری حدودا 1310-1150 دلار به ازای هر تن بود.

در طی هفته،بازار واردات کلاف سرد،راکد بود و هیچ قیمت جدیدی ارائه نشده است.در نتیجه، در روز سه شنبه،ارزیابی هفتگی Fast markets ، برای کلاف سرد وارداتی،تحویل cfr  جبل علی امارات متحده ی عربی 1100-1030 دلار به ازای هر تن بود که قیمت نسبت به هفته ی قبل ثابت بود.

 


ترجمه اختصاصی آهن اینفو