کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

فعالان بازار خبر دادند که در هفته ی جاری، قیمت وارداتی کلاف گرم در ویتنام  به دلیل رونق بازار پیش از شروع تعطیلات روز کارگر، افزایش یافته است.

شنیده ها حاکی از آن است که کلاف گرم هند، به قیمت 960-950 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام ، معامله شده است.

در هفته ی جاری، پیشنهاد قیمت متوالی از سمت تولیدکنندگان هندی،60-50 دلار افزایش یافته است و به میزان 1030-1020 دلار به ازای هر تن تحویل cfr، رسیده است. قیمت این محصول در هفته ی پیش،980-960 دلار به ازای هر تن بود.

یک منبع از سمت خریداران اظهار داشت: " تقاضای محدودی از سمت خریداران ویتنامی وجود دارد، زیرا هندی ها محموله های خود را به قیمت 1030-1020 دلار عرضه کردند و این مساله دور از ذهن است که کسی حاضر به خرید در این سطح قیمت باشد."

تا روز جمعه 30 آوریل، بهنگام تعطیلات رسمی ویتنام برای روز کارگر، از قبل خریداران ویتنامی از بازار خارج شده بودند.تعطیلات رسمی ویتنام تا روز دوشنبه 3 مه می باشد، اما با این وجود به دلیل ادامه ی تعطیلات تا تاریخ  5 مه در چین، احتمال می رود که در اوایل هفته ی آینده فعالیت های تجاری کاهش یابد.

فعالان بازار ویتنام به دنبال حذف تخفیف مالیاتی بر صادرات در روز شنبه 1 مه، منتظر قیمت پیشنهادی جدید تولید کنندگان چینی می باشند.

یک منبع تولید کننده در فولاد چین اظهار داشت: " در مقایسه با حذف عوارض واردات مواد اولیه ی ساخت فولاد، حذف تخفیف مالیات بر صادرات، تاثیر بیشتری در قیمت فولاد خواهد داشت. در کل قیمت فولاد به طور کلی افزایش خواهد یافت."

یک منبع در بازار چین عنوان کرد که صادرات کلاف گرم نورد مجدد، از کشور همچنان پر رونق است و خبر ها حاکی از آن است که معاملات مربوط به کلاف گرم چینی و هندی در اوایل هفته ی جاری به قیمت 960-950 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام، صورت گرفته است.

در روز جمعه تاریخ 30 آوریل، ارزیابی هفتگی برای کلاف گرم وارداتی، cfr  ویتنام که بطور کلی شامل گرید نورد مجدد SAE1006، می باشد، به قیمت 960-950 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته ی قبل 5 دلار افزایش مشاهده می شود.

در هفته ی جاری یکی از تولیدکنندگان بزرگ ژاپن قیمتی را پیشنهاد نکرده است، زیرا هفته ی گذشته محموله های خود را با قیمت 1050-1000 دلار به ازای هر تن تحویل cfr جنوب شرق آسیا،عرضه نموده بود.

این هفته کلاف گرم کره ی جنوبی، به قیمت 1000 دلار تحویل  cfr ویتنام عرضه شد ولی بنا به گزارشات مربوطه این معاملات با قیمت 975-970  دلار، صورت گرفت.

یک منبع از سمت فروشنده در کشور سنگاپور گفت: "خریداران ویتنامی تمایل به خرید به قیمت 980 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام هستند."

در روز جمعه، ارزیابی هفتگی برای کلاف گرم وارداتی (ژاپن، کره، تایوان) تحویل cfr ویتنام،980-970 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته ی قبل 30-20 دلار افزایش قیمت مشاهده می شود.



ترجمه اختصاصی از آهن اینفو