کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در تاریخ 13 مه،روز پنجشنبه،قیمت کلاف گرم کاهش یافت زیرا نخست وزیر لی کی کیانگ، در روز چهارشنبه، خواستار ثابت نگه داشتن قیمت اجناس شده بود. همچنین سقوط ارزش سهام در بازار بورس جهانی،منجر به کاهش تمایل نسبت به بازار شد.

بازار داخلی

شرق چین(شانگهای):6520-6710 یوان(1011-1041 دلار) به ازای هر تن،180-110 دلار افزایش به ازای هر تن مشاهده میشود.

فروشندگان بازار شانگهای، صبح روز پنجشنبه،برخی از معاملات را با قیمت 6710 یوان،انجام دادند، اما پس از سقوط در بازار بورس آتی ناچار بودند قیمت خود را در بعد از ظهر همان روز به 6540-6520 یوان به ازای هر تن کاهش دهند.

قیمت معاملات در بازار بورس آتی،کاهش یافت؛ این امر پس از اعلان دولت- مبنی بر اینکه دولت برای رشد سریع قیمت اجناس،هوشیار است.و از هر گونه خطر مالی ناشی از آن جلوگیری خواهد کرد- صورت گرفت.

در روز چهارشنبه ،پس از سقوط شاخص سهام ایالات متحده ،به دلیل افزایش نرخ تورم این کشور،بخش آهن نیز شاهد ضرر هایی بود.این مساله،منجر به پیشبینی هایی شد،که احتمال می رود که نرخ بهره،زودتر از آنچه که انتظار می رود،افزایش خواهد یافت،تا به مهار نرخ افزایش قیمت کمک نماید.

تاجری از شانگهای اظهار داشت که اگر بازار های ایالات متحده،به روند نزولی خود ادامه دهند،بازار چین نیز این امر را دنبال خواهد کرد و این مساله منجر به متضرر شدن بخش کالاها از جمله فولاد می شود.

صادرات

شاخص صادراتی کلاف گرم فولادی fastmarket ، فوب بندر اصلی چین:1037.23 دلار به ازای هر تن می باشد،که 25.14 دلار به ازای هر تن کاهش یافته است.

یک منبع خبری از کارخانه ی Shagang،اظهار داشت که آنها محصولات خود را همچنان به قیمت 1100 دلار به ازای هر تن ،عرضه خواهند کرد،اما از پیشنهادات پایین تر نیز استقبال می کنند.

تاجری از ژجیانگ اظهار داشت که اگرچه اکثر کارخانه ها،قیمت رسمی خود را کاهش ندادند،اما در صورت گرفتن سفارش رسمی،بازارگانان قادرند که کلاف گرم را به قیمت 1035-1030 دلار به ازای هر تن فوب ،برای آنها تهیه کنند؛زیرا قیمت در بازار داخلی در روز پنجشنبه،تقریبا معادل همین مقدار بود.

بنابه گفته های منابع،با این وجود ،اکثر خریداران برای مدتی از سفارش دادن خودداری می کنند، و منتظرند تا ببینند که آیا احتمال سقوط بیشتر قیمت در چین وجود دارد یا خیر.

اوایل هفته ی جاری،خریداران ویتنامی،کلاف گرم را از چین با قیمت 1030-1000 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام دریافت کردند و تعدادی از آنها،قیمت بالای تولیدکنندگان را پذیرفتند.

شایعات بازار

تاجری از پکن عنوان کرد:"خبر ها  حاکی از آنست که یک دفتر تجاری از شرق چین،پیشنهاداتی را برای خرید کلاف گرم هند با قیمت 1070 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام،معادل 1050 دلار فوب چین،ارائه داده است.اگر که آنها در چنین سطح قیمتی معامله را انجام دادند،امکان داشت که شرکت افسوس بخورد به دلیل سقوط امروز قیمت ها."

بازار بورس آتی شانگهای

در روز پنجشنبه، اکثر معاملات انجام گرفته برای کلاف گرم،معاملات آتی ماه اکتبر، به قیمت 6438 یوان به ازای هر تن بود،که نسبت به روز چهار شنبه،245 یوان به ازای هر تن ،کاهش مشاهده میشود.

 

 ترجمه اختصاصی آهن اینفو