کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

دوشنبه گذشته قیمت کلاف گرم در بازار داخلی چین، ثابت ماند، که این امر از آمار ضعیف اقتصادی و همچنین کاهش شدید تولید،نشات می گرفت.

بازار داخلی

شرق چین(شانگهای):5750-5810 یوان(888-897 دلار)به ازای هر تن،30 یوان به ازای هر تن افزایش یافته است.در بازار بورس آتی،صبح روز دوشنبه،قیمت کلاف گرم به 5675 یوان کاهش یافت.و قبل از جبران ضرر های ناشی از کاهش قیمت،روز خود را با قیمت 5703 به پایان رساند.

بنابر اظهارات تحلیل گران صنعت،صبح روز دوشنبه اطلاعات و داده های آماری ناکافی ماه ژوئیه،از سوی مرکز ملی آمار منتشر شد،که بر گرایش نسبت به بازار تاثیر گذار بود و منجر به ضرر رساندن به بازار فولاد شد.این داده ها شامل اطلاعاتی از قبیل میزان سرمایه گذاری چین،در دارایی های ثابت و توسعه ی املاک،همچنین میزان تولید در بخش صنعت ،می باشد.با این وجود ،کاهش تولید فولاد ،از قیمت فولاد حمایت میکند.داده های مرکز ملی آمار،نیز نمایانگر میزان تولید روزانه ی فولاد تمام شده به مقدار 3.58 میلیون تن در ماه ژوئیه بوده است که نسبت به تولید سال قبل-4.02- 11 درصد کاهش مشاهده می شود،و همچنین 6.6 درصد کمتر از ژوئیه ی سال 2020 می باشد.

صادرات

شاخص صادراتی Fastmarkets،برای کلاف گرم،فوب بندر اصلی چین،921.67 دلار به ازای هر تن می باشد ،که 0.42 دلار افزایش قیمت مشاهده می شود.در روز دوشنبه،شاخص صادراتی ،ثابت ماند،زیرا قیمت پیشنهادی مراکز تجاری،مناسب بود این امر به دلیل نامشخص بودن قوانین و سیاست های مالیاتی،صورت گرفت.

منابع به Fast markets گزارش دادند که ریسک مالیات صادراتی،افزایش نرخ حمل و نقل دریایی و ازدحام در بندر به دلیل اقدامات کنترلی شدید تر برای کووید-19،منجر به کنار کشیدن فروشندگان و خریداران شده است.

منابع اظهار میکنند که در هفته ی جاری، کارخانه ای بزرگ در شرق چین،از بازار صادراتی خارج خواهد شد،این درحالی است که برای چندین هفته،با وجود راکد بودن بازار، کلاف گرم SS400،با قیمت 1000 دلار به ازای هر تن فوب،عرضه شد.

شایعات بازار

تاجری از هنگ کنگ اظهار داشت:"شخصا،قیمت 905 دلار به ازای هر تن فوب را-با توجه به قیمت در بازار داخلی- برای کلاف گرم SS400،ثابت نگه داشتم،اما نامشخص بودن سیاست مالیات بر صادرات همچنان یک مساله ی بزرگ است."

 

بازار بورس آتی شانگهای

در روز دو شنبه، اکثر معاملات انجام گرفته برای کلاف گرم،معاملات آتی ماه اکتبر، به قیمت 5703 یوان به ازای هر تن بود،که نسبت به روز جمعه،62 یوان به ازای هر تن ،کاهش مشاهده میشود.

کربن زدایی ،بازار پیچیده ی فعلی را دچار مشکل کرده است.براساس جدید ترین آنالیز ما-"قیمت واقعی فولاد سبز"-پیامد های چندگانه ای که تحول بازار، بر فرایند تولید و تامین فولاد،تاثیر میگذارد را،به تفصیل بررسی می کند.



ترجمه اختصاصی از آهن اینفو