کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

بنابر گزارشات Fastmarkets ، در هفته ی منتهی به چهارشنبه،25 اوت،قیمت بیلت صادراتی،به دلیل روند نزولی بازار جهانی،همچنان در حال کاهش است.

انتظار می رفت که با کاهش گرمای هوا  تولید فولاد در کارخانه ها افزایش یابد زیرا در این صورت کارخانه ها  مجاز به استفاده ی بیشتری از برق برای تولید فولاد می باشند.

در حال حاضر،تولیدکنندگان ایرانی ناچارند که قیمت را کاهش دهند تا قادر به انجام معاملات جدید باشند.محموله ای بالغ بر 40 هزار تن بیلت ایرانی،که برای تولید مفتول سیم مورد استفاده قرار می گیرد،به قیمت 617 دلار به ازای هر تن فوب بنادر جنوبی،به چین فروخته شد.

بدون احتساب پرداخت های مازاد برای گرید سیم مفتول،قیمت مواد اولیه ی  3-5sp،607 دلار به ازای هر تن فوب بنادر جنوبی،تخمین زده شده است .

هزینه ی حمل و نقل در ماه اکتبر،50 الی 55 دلار به ازای هر تن بود؛و با احتساب حاشیه ی سود 10 دلاری تاجر به ازای هر تن و هزینه های بانکی،قیمت نهایی 682-677 دلار به ازای هر تن تحویل cfr چین،خواهد بود.

در تاریخ 25 اوت ، قیمت هفتگی Fastmarkets ، برای بیلت صادراتی،فوب بنادر جنوبی ایران،607 دلار به ازای هر تن ارزیابی می شود که هفته به هفته 3 الی 8 دلار کاهش قیمت مشاهده می شود.قیمت اسلب نیز تاحد زیادی بدون تغییر باقی ماند.

در اواسط سپتامبر،فولاد خوزستان-یکی از فروشندگان عمده ی اسلب کشور-مناقصه ای را برای 40-30 هزار تن،محموله ی اماده ی ارسال را،اغاز کرد.پیشبینی می شد که این مناقصه تا پایان هفته ی جاری،نهایی شود.قیمت درخواستی فروشنده 700 دلار به ازای هر تن فوب بود واحتمالا این امر محقق خواهد شد.

در تاریخ 25 اوت ،ارزیابی قیمت Fastmarkets ، برای اسلب صادراتی،فوب بنادر جنوبی ایران، 720-700 دلار بود. فولاد مبارکه-دیگر صادرکننده ی اصلی اسلب در کشور-معمولا محصولاتی با  مواد اولیه ی  با کیفیت تر و اندازه های بزرگ تر،تولید می نماید،بنابراین قیمت اسلب فولاد مبارکه ،نیز بالاتر از قیمت اسلب فولاد خوزستان می باشد،در نتیجه حد بالای قیمت 720 دلار تعیین شد.