کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو، سرپرست کارخانه فولاد قائنات در مصاحبه خبری با خبرنگار صدا و سیمای استان خراسان جنوبی گفت: کارخانه شمش فولاد قائن با سرمایه گذاری حدود 7 هزار و 500 میلیارد تن در سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست کارخانه احمد زاده اضافه کرد: قابلیت ایجاد شغل برای حدود 600 نفر با بهره برداری از این کارخانه ایجاد می شود. همچنین وی افزود: ظرفیت سالیانه این کارخانه ۸۰۰ هزار تن است.

از دیگر گفته های او می توان به این موضوع اشاره کرد که 90 درصد مواد اولیه مجتمع فولاد قائنات از کارخانه آهن اسفنجی مجاور این مجموعه در شهرستان قائنات تأمین می شود.

احمد زاده با اشاره به این که هم اکنون در کارخانه احیا مستقیم آهن اسفنجی ۴۰۰ نفر مشغول به کار هستند، افزود : با تلاش کارکنان این مجموعه ۵۶۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید شده است و ارزش آن ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می باشد.

تولید و عرضه 467 هزار تن اسلب فولادی (تختال)، شمش بلوم و ورق فولادی در بورس کالا

آهن اسفنجی تولید شده در مجتمع فولاد قائنات به واحد های فولادسازی و ذوب آهن در استان های مختلف از جمله خوزستان، یزد، اصفهان و همچنین به استان های خراسان رضوی، تهران، سمنان، قزوین، همدان، کرمان و همدان ارسال می شود.

همانظور که میدانید این محصول پس از فرایند احیا سازی در کارخانه های فولادی در مراحلی که در ریخته گری انجام میشود به محصولاتی مانند اسلب فولادی و شمش و میلگرد تبدیل میشود که هرکدام برای مصارف جدا  مانند انواع ورق های فولادی از جمله ورق گالوانیزه و ورق سیاه و دیگر محصولات استفاده میشود که قیمت ورق گالوانیزه و ورق روغنی و نرخ دیگر محصولات در سایت قابل مشاهده است.