کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

کولاک بورس تهران در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات/ رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص کل
به گزارش آهن اینفو، با توجه به این که بورس تهران در آخرین روز معاملات، روند متعادل و نوسانی را تجربه کرده بود، امروز از ابتدا معاملات با تقاضای بالایی در همه سهام ها رو به رو شده است به این گونه که سهام بازار به صورت کامل با رنگ سبز نمایش داده شده است.
شاخص کل بورس اوراق بهادار با یک عملکرد درخشان در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات و رشد ۲.۱ درصدی رو به رو شده است که به سطح ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار واحدی رسیده است.
قالب ترین اثر مثبت بر روی شاخص کل بورس را فولاد، پارسان و فملی بر عهده گرفته اند و در این آمار مثبت بر روی شاخص نماد های منفی وجود ندارند.
شاخص کل هم وزن نیز به صورت کاملاً قدرتمند پیش می رود و با رشد 2.67 درصدی به سطح 711 هزار واحدی رسیده که در کانال 700 هزار واحدی نیز شده است.
ارزش معاملات خرد بازار سهام نیز تا این لحظه از معاملات به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که عدد قابل قبولی برای ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات می باشد.
لازم به ذکر است بیشترین ارزش معاملات در بین صنایع مربوط به مجموعه خودرو و ساخت قطعات و فلزات اساسی بوده است.
با این وجود هنوز حقیقی ها سوخت رشد بازار سهام را در این روزها تولید می کنند و تا این لحظه از معاملات آن ها ۳۷۴ میلیارد پول به بازار سهام واریز کردند. همین امر موجب رشد آتشین بازار سهام در ابتدای معاملات شده است.
همچنین سرانه خرید اشخاص حقیقی فاصله معنا داری با سرانه فروش آن ها دارد و تا این لحظه از معاملات سرانه خرید ۳۹ میلیونی و سرانه فروش ۲۲ میلیونی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.