کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

طی روزهای گذشته، نرخ جهانی سنگ آهن 62 درصد در حیطه 120 دلاری تناوب داشته است و در ارزیابی های اخیر قیمت ها با ثبات نرخ 118.90 دلار تعیین شده است. با وجود این وضع آهن اینفو پیش بینی می کند که تقاضا برای این کامودیتی در سه ماهه دوم در سطح ثابتی باقی بماند.

در بازار داخلی کنسانتره چین هم قیمت ها در طول هفته با ثبات باقی ماند؛ زیرا شاخص خرید این محصول هنوز هم به دلیل تقاضای کم محصولات فولادی ضعیف باقی ماند. در حال حاضر نرخ کنسانتره داخلی 66 درصد برای تحویل کارخانجات چین 1060 یوان در تن است.

شروع فوق العاده و طوفانی بازار سرمایه

به گفته کارشناسان اثر روانی این خبر به قدری بزرگ می باشد که محدوده قیمتی سنگ آهن در این اوضاع حتی بین ۱۲۰ تا ۱۲۵ دلار باز هم مطلوب به نظر می رسد.

به همین ترتیب نیز بهای سنگ آهن در شمال و شرق چین کاهش پیدا کرده است. در شمال چین نرخ سنگ آهن با کاهش ۴ یوانی برابر بر ۹۱۰ یوان معادل ۱۲۳.۹۶ دلار و در شرق این کشور با منفی ۱۳ یوان برابر با ۸۸۹ یوان معادل ۱۲۱ دلار در تن ارزیابی شده است.

همان‌طور که در نظر دارید سنگ آهن  یکی از با ارزش‌ترین فلزات موجود  در جهان میباشدکه  در تمامی صنایع کاربرد  دارد از این رو این فلز  اهمیت بالایی دارد.در حال حاضر  همانطور که مشاهده میکنید  نرخ سنگ آهن روی قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی  مانند قیمت ورق روغنی و قیمت ورق گالوانیزه نیز تاثیرگذار میباشد.