کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

با توجه به اطلاعات انجمن فولادی  می‌توان گفت تولید محصولات فولادی در بلژیک در ماه مارس ۲۰۲۳ نسبت به ماه مشابه در سال قبل کاهش یافته است. . با این حال، بر اساس گزارش‌های قبلی ارایه شده در انجمن فولادی ، تولید محصولات فولادی در دسامبر ۲۰۲۲ در بلژیک افزایش یافته است. 

نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که تولید محصولات فولادی در بلژیک تنها یک عامل در بازار جهانی محصولات فولادی است و این تحلیل‌ها نباید به عنوان تنها عامل تأثیرگذار در بازار محصولات فولادی در نظر گرفته شوند. عوامل دیگری مانند تقاضا و عرضه در بازار جهانی، تحریم‌های اقتصادی، تغییرات قوانین و مقررات، نرخ ارز و سیاست‌های دولتی می‌توانند نیز موثر می باشند.

با توجه به اعلام فعالان بازار در روز یک شنبه (۳۰ آوریل)، میزان تولید محصولات فولادی توسط فولادسازان مستقر در بلژیک در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ به ۱.۷۱ میلیون تن رسیده است. همچنین، بر اساس داده های انجمن جهانی فولاد، میزان تولید محصولات فولادی در بلژیک در ماه مارس ۲۰۲۳ نسبت به ماه مشابه در سال قبل کاهش یافته است. با توجه به این دو داده می‌توان نتیجه گرفت که تولید محصولات فولادی در بلژیک در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.


علت شوره ورق گالوانیزه؛ راه کارهای رفع آن

در نتیجه ، می‌توان نتیجه گرفت که در سال ۲۰۲۲، فولادسازان مستقر در بلژیک تولید محصولات فولادی را به ۶.۹۴ میلیون تن رسانده‌اند و این میزان در مقایسه با سال ۲۰۲۱، حدود ۰.۴ درصد کاهش داشته است. همچنین، در دسامبر ۲۰۲۲، حدود ۶۶۷۰۰۰ تن فولاد در بلژیک تولید شده و میزان تولید محصولات فولادی در این ماه نسبت به دسامبر ۲۰۲۱ و نوامبر ۲۰۲۲ افزایش یافته است. اما برای ارزیابی کلیت وضعیت بازار فولاد باید به عوامل دیگری مانند تقاضا و عرضه جهانی، قیمت‌های نفت و غیره توجه کنیم که ممکن است تاثیرگذار باشند.

افزایش تولید محصولات فولادی در بلژیک می‌تواند  بر روی قیمت‌ اسلب فولادی در اروپا  تاثیراشته باشد. با افزایش تولید و افزایش عرضه، قیمت اسلب فولادی ممکن است به دلیل افزایش رقابت در بازار کاهش یابد. البته، تاثیر افزایش تولید بر قیمت‌ها به شدت وابسته به شرایط بازار و عوامل دیگری مانند تقاضا و عرضه جهانی، نوسانات قیمت‌های نفت و سایر شرایط می‌باشد. در نتیجه، برای تخمین دقیق تاثیر افزایش تولید بر قیمت اسلب فولادی، باید به تحلیل دقیق‌تری از شرایط بازار بپردازیم.


ورق قلع اندود چیست؟ کاربرد و مزایای آن