کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو، انجمن جهانی فولاد در گزارشی منتشر شده در تاریخ ۲۹ آوریل اعلام کرده است که پس از همه گیری ویروس کووید ۱۹، تقاضای فولاد در ایالات متحده بهبود قابل توجهی داشته است که توانسته 

این بهبود در تقاضا به دلیل افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای مقابله با تورم ایجاد شده است. با این حال، تحلیل گران بازار هشدار داده‌اند که سرمایه‌گذاران باید در برابر اثرات سرریز ورشکستگی بانک Silicon Valley محافظت کنند و از اتلهابات بازار پرنوسان آمریکا در امان بمانند. 


ورق گالوانیزه 6 متری چند کیلو است؟

در نتیجه، انتظار می‌رود که تقاضای فولاد در ایالات متحده، پس از کاهش ۲.۶ درصدی در سال ۲۰۲۲، در سال ۲۰۲۳ حدود ۱.۳ درصد و در سال ۲۰۲۴ حدود ۲.۵ درصد رشد داشته باشد. که این رشد ممکن است در قیمت انواع آن ها مانند قیمت ورق گالوانیزه و ورق سیاه و ... تاثیرگذار باشد.

بهبود قابل توجه در تقاضای فولاد در ایالات متحده پس از همه گیری کووید ۱۹، تاثیر قابل توجهی بر روی بازار فولاد داشته است. این بهبود تقاضا باعث افزایش قیمت فولاد در بازار شده است. از طرفی، افزایش قیمت فولاد باعث افزایش سودآوری شرکت‌های فولادی شده است. این امر می‌تواند باعث جذب سرمایه‌گذاران بیشتر به صنعت فولاد شود. همچنین، با افزایش تقاضا، شرکت‌های فولادی ممکن است بیشتر به تولید و افزایش ظرفیت تولید خود ادامه دهند که می‌تواند اشتغال بیشتری ایجاد کند و به رشد اقتصادی کشور کمک کند. با این حال، باید توجه داشت که افزایش قیمت فولاد ممکن است در برخی صنایع دیگر، به ویژه صنایع ساختمانی، باعث کاهش تقاضا شود.