کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

طبق گزارشات ارایه شده در حوزه حمل و نقل زباله اتحادیه اروپا (WSR)مشخص شده است  که این مقررات در حال حاضر در حال بازنگری قوانین موجود هستند و احتمالاً در سال ۲۰۲۴ لازم الاجرا خواهد شد. این به‌روزرسانی می‌تواند فشار بیشتری بر صادرکنندگان قراضه اتحادیه اروپا ایجاد کند. در یک کنفرانس حرفه‌ای، دبیر کل کنفدراسیون صنایع بازیافت اروپا، امانوئل کاترکیس، با اشاره به گزارش‌های S&P Global، این موضوع را به Eurometal اعلام کرده است.

پارلمان اروپا در ژانویه ۲۰۲۳، پیشنهادی برای بازنگری در مقررات حمل و نقل ضایعات (WSR) منتشر کرده است. این پیشنهاد شامل محدودیت‌هایی برای صادرات ضایعات ایمن به کشورهایی که عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) نیستند نیز  می‌شود؛ به‌طور خاص صادرات قراضه فلزات آهنی و غیر آهنی مورد نظر است. بر اساس این پیشنهاد، صادرکنندگان ضایعات باید درخواست موافقت این کشورها را دریافت کنند تا بتوانند به طور قانونی ضایعات را صادر کنند تا همه چیز طبق قاعده خودش ثابت باشد.

مسیولان مربوطه با ثبت مقررات به‌روزرسانی شده تلاش دارند تا با انجام ممیزی مستقل از تأسیسات پردازش زباله، توانایی مدیریت زیست محیطی آن را افزایش دهند. همچنین که ، کمیسیون اروپا با دقت بر صادرات زباله به کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) نظارت خواهد کرد.

با توجه به اینکه پیشنهاد بازنگری در مقررات حمل و نقل ضایعات هنوز در مراحل تصویب قرار دارد، منتظر شورای اتحادیه اروپا بین ماه می و ژوئن ۲۰۲۳ پیشنهاد تجدید نظر شده را ارائه و تصویب کند. پس از تصویب، مذاکرات بین پارلمان اروپا، کمیسیون اروپا و شورای اتحادیه اروپا آغاز خواهد شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که متن نهایی حداکثر تا سال ۲۰۲۴ تصویب خواهد شد.


8 تا از زیباترین سازه های فولادی جهان

 به‌روزرسانی مقررات حمل و نقل زباله اتحادیه اروپا می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت آهن‌آلات و ورق های فولادی مانند قیمت ورق گالوانیزه داشته باشد. با تشدید مقررات در زمینه صادرات ضایعات و محدودیت‌های بیشتر در این زمینه، تأمین ضایعات و مواد اولیه برای تولید آهن‌آلات ممکن است با مشکل روبرو شود.همچنین، با تشدید مقررات در زمینه محیط زیست و بهره‌وری منابع طبیعی، تولید آهن‌آلات با کیفیت و مدیریت موثر زباله‌های صنعتی و ساختمانی افزایش می‌یابد، که ممکن است در نهایت منجر به افزایش قیمت‌ها شود. با این حال، باید توجه داشت که این پیش‌بینی‌ها بر اساس شرایط فعلی و پیشنهاد بازنگری در مقررات حمل و نقل ضایعات اتحادیه اروپا است وامکان دارد با تغییر شرایط وضعیتی متفاوتی داشته باشد.