کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو شرکت فولاد مبارکه به همراه دو شرکت جهانی  دیگر به نام‌های «نیوکسل استینلس پلیت» از آمریکا و «ویچی استیل اینداستریال» از چین، به عضویت در انجمن جهانی فولاد پیوسته‌اند. اعضای هیات مدیره این انجمن به شرکت فولاد مبارکه به خاطر عضویت در این انجمن تبریک گفته‌اند.

انجمن جهانی فولاد یکی از بزرگترین و معتبرترین انجمن‌های صنعتی جهان است که در حوزه صنعت فولاد فعالیت می‌کند. این انجمن در سال ۱۹۶۷ میلادی با نام "موسسه بین‌المللی آهن و فولاد" شروع به فعالیت کرده است و از طریق تبادل تجربیات، دانش‌ها و فن‌آوری‌های جدید در این حوزه، به ارتقای صنعت فولاد جهان کمک می‌کند.اعضای این انجمن در کشورهای بزرگ تولیدکننده فولاد جهان پراکنده هستند و حدود ۸۵ درصد از تولید جهانی فولاد توسط اعضای این انجمن تولید می‌شود. از رسالت های مهم این انجمن جهانی، ارتقای صنعت فولاد جهان و ارائه برنامه و استراتزژی برای تبادل تجربیات، دانش‌ها و فن‌آوری‌های جدید مانند فولاد سبز  در این حوزه است. عضویت در این انجمن می‌تواند به کارخانه های تولیدکننده فولاد، فرصتی برای بهبود کیفیت محصولات خود و همچنین توسعه روابط تجاری و اقتصادی  با شرکت‌های دیگر در این حوزه ایجاد کند.

عضویت  کارخانه فولاد مبارکه از هر لحاظ برای این شرکت مفید است زیرا در این انجمن میتواند  در اثر همکاری  با شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فولاد در جهان، از تجربیات و دانش‌های آن‌ها بهره ببرد و روابط اقتصادی و علمی خود را با این شرکت‌ها توسعه دهد. این  فرصت طلایی  برای فولاد مبارکه فراهم شده  تا با استفاده از دانش‌های و فن‌آوری‌های جدید، محصولات فوق العاده با کیفیت تری به مشتریان داخلی و خارجی  عرضه کند که در نهایت موجب افزایش رقابت در این حوزه داخل بازار کشور  میشود. شرکت فولاد مبارکه  در این انجمن می‌تواند در بهبود کیفیت محصولات خود و همچنین در توسعه روابط تجاری با شرکت‌های دیگر در این حوزه کوشش کند. که این امر می‌تواند تاثیر بسزایی در نرخ ورق های فولادی مانند قیمت ورق سیاه  نیز باشد.

آیا ظروف گالوانیزه برای سلامتی انسان خطر دارند؟