کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو، حجم صادرات اسلب فولادی  کشور روسیه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ حدود 40 درصد با افت مواجه شده است. همچنین، میزان عرضه اسلب فولادی روسیه در این مدت حدود ۹ درصد نسبت به زمان مشابه  در سال 2022 کاهش یافته است. این کاهش  صادرات محصولات فولادی روسیه به دلیل عوامل مختلفی از جمله تحریم‌های اقتصادی در اثر جنگ اوکراین  و محدودیت‌های حمل و نقل  وسایر مسائل سیاسی باشد.
 این افت صادرات و عرضه محصولات فولادی روسیه،تقاضا برای صادرات فولاد از سایر کشورهای جهان  در مناطق مختلف مانند ایران را افزایش خواهد داد . که با توجه  افزایش توان تولید فولاد در کشور و عرضه ورق های تخت فولادی باکیفیت در کشور و افزایش کیفیت محصولات در جهت صادرات آن ،کشورمان  می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین  و بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در منطقه، به تامین نیازهای بازار جهانی پرداخته و صادرات فولاد خود را افزایش دهد. که این به رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال در صنایع مختلف و تاثیر مستقیم بر قیمت ورق های فولادی مختلف مانند قیمت ورق سیاه خواهد داشت.
اسلب فولادی به دلایل خصوصیات زیادی که دارد، به یکی از مهمترین مواد ساختمانی در صنایع مختلف تبدیل شده است. این ماده به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، کشش، ضربه، مقاومت به خوردگی، استحکام بالا و طول عمر زیاد ، برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنعت ماشین‌آلات سنگین، ساختمان‌ها، صنایع فلزی و حفاری نفت و گاز مناسب است،که به دلیل قابلیت پردازش و شکل‌پذیری آسان، اسلب به عنوان ماده‌ای قابل فرآوری در صنایع مختلف به کار می‌رود.از اهمیت اسلب میتواند به موارد و اثرات قابل توجهی اشاره کرد که در این خبر به مواردی از آن به طور خلاصه اشاره کردیم.