کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو در روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مراسمی در کارخانه ذوب آهن  تیرآهن H24  محصول جدید کارخانه  ذوب‌آهن  به سبد محصولات ارزش افزای این شرکت اضافه شد.این تیرآهن با طراحی  کاملا داخلی و تولید با کیفیت از شمش ۲۵۰*۳۲۰، مناسب با محیط‌زیست و قابلیت بازیافت صد درصدی، افزایش استحکام و کاهش هزینه محصولات فولادی، افزایش سرعت در فرایند ساخت و ساز را در بر دارد. این محصول از تخصص و توانایی مهندسان و متخصصین کارخانه  ذوب‌آهن اصفهان در تولید محصولات فولادی با کیفیت بالا، نشان می‌دهد به علاوه، حضور آیت ا.. رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی  شرکت ذوب‌آهن اصفهان، نشان از اهمیت این شرکت  به عنوان دانشگاه صنعت فولاد کشور و تأثیر آن در توسعه روز افزون صنعت محصولات فولادی کشور دارد. 

شرکت ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در ایران است که با داشتن تکنولوژی های پیشرفته و بهره گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب، محصولات فولادی با بهترین کیفیت ممکن را تولید می کند. محصولات تولید شده توسط شرکت ذوب آهن اصفهان، با کیفیت بسیار بالا و استانداردهای جهانی تولید می‌شوند.از طرفی، شرکت ذوب آهن اصفهان با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت فولاد، امکانات و تجهیزات پیشرفته را در اختیار دارد و به همین جهت، محصولات تولید شده توسط این شرکت با ارایه  تضمین کیفیت  می‌توانند نیازهای مختلف صنایع مختلف از جمله خودروسازی، صنعتی، ساختمانی و غیره را برطرف کنند.

افزایش تولید و صادرات محصولات فولادی ایران، به ویژه ورق‌های فولادی باعث افزایش رقابت در بازار جهانی خواهد شد و درنتیجه بهبود کیفیت و سطح خدمات خود  در بازار جهانی را دربر دارد. در این راستا، شرکت ذوب آهن اصفهان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، به تولید محصولات فولادی  با کیفیت بسیار بالا و قابلیت رقابت با تولیدکنندگان برجسته جهانی پرداخته است. لازم به ذکر است که ، افزایش کیفیت محصولات فولادی مختلف تولید شده توسط کارخانه های فولادی ایرانی  باعث تاثیر بر قیمت ورق‌های فولادی متفاوت مانند  قیمت ورق سیاه میشود که این تاثیر بر سایر محصولات تولید شده از آن ها نیز قابل لمس میباشد.

راهنمای جامع خرید ورق قلع اندود