کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو در یک مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و گروهی از مدیران برجسته صنعت گاز، قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار برای خرید انحصاری ۵۰۰ هزار تن ورق فولادی توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از شرکت فولاد اکسین خوزستان به امضاء رسید.

در حاشیه این نمایشگاه ، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در مورد یک قرارداد خریداری ورق‌ها، اعلام کرد که ورق‌های مورد استفاده در این قرارداد، دارای استاندارد آی‌پی‌ای هستند و اسلب آنها توسط کارخانه فولاد مبارکه ساخته می‌شود و به طور کامل با استانداردهای بالا توسط این شرکت تولید شده‌اند.

رضا نوشادی،همچنین گفت: ورق‌های این قرارداد دارای استاندارد آی‌پی‌ای هستند و این قرارداد باعث تسریع در تولید ورق‌ها شده و همچنین باعث افزایش کارایی در پروژه‌های آینده شرکت ملی گاز ایران خواهد شد. همچنین، با تقسیم فرآیند تولید لوله به سه بخش تولید اسلپ، تولید لوله و تولید ورق، دو فعالیت از سه فعالیت را پیشاپیش انجام شده است و این سرعت کار را افزایش میدهد.به طور کلی این گونه  قرارداها ، با تولید ورق‌های استاندارد و با کیفیت، به کاربردی‌تر شدن آینده پروژه‌های شرکت ملی گاز ایران کمک کرده و همچنین با بهره‌گیری از تقسیم فرآیند تولید لوله، بهبود کارایی در فرآیند تولید و پیاده‌سازی پروژه‌ها را ایجاد خواهد کرد.

همکاری بین کارخانه‌ها و شرکت‌ها در صنعت علی الخصوص ورق های فولادی باعث بهبود شرایط بازار و کاهش قیمت ورق‌های فولادی‌، مانند قیمت ورق‌ گالوانیزه منجر خواهد شد. در چند سال اخیر، با افزایش رقابت در صنعت فولاد، همکاری‌های بین شرکت‌ها و کارخانه‌ها باعث کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت محصولات شده است که این نوید رشد بیش از پیش صنعت فولاد و توسعه آن در بخش صادرات را نیز میدهد.


نحوه خم کردن ورق های فلزی از 0 تا 100