کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو، در دو ماه اول سال جاری، شرکت فولاد خوزستان بالاترین سهم را در تأمین نیاز کشور به شمش فولادی  و محصولات مرتبط با آن داشته است. در این دو ماه، ۵۶ شرکت فولادی شمش فولادی خود را در بورس کالا  محصولات خود را عرضه کرده‌اند که ۲۲.۳ درصد از کل عرضه شمش در بورس کالا به شرکت فولاد خوزستان تعلق داشته است و این شرکت به تنهایی توانسته به عنوان قطب تامین جدید شمش فولادی در سال ۱۴۰۲ به فعالیت خود با قدرت ادامه دهد لازم به ذکر ست که، شرکت فولاد خوزستان بالاترین سهم را در عرضه و معاملات شمش فولادی در بورس کالا داشته است.

تولید فولاد و محصولات فولادی، به عنوان یکی ارکان اقتصادی کشور، در تأمین نیازهای داخلی و صادرات به کشورهای دیگر، نقش بسیار پراهمیتی دارد. افزایش تولید و صادرات فولاد، باعث افزایش درآمد کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش وابستگی به صادرات نفت و سایر محصولات خام می‌شود. علاوه بر این، افزایش تولید و صادرات فولاد می‌تواند به بهبود کیفیت محصولات فولادی مانند ورق رنگی و ورق اسیدشویی منجر شود. یکی از اثرات فوق العاده ای که افزایش تولید دربردارد افزایش کیفیت های محصولات فولادی مختلف بر آن است که خود این فرایند باعث تاثیر فوق العاده بر قیمت ورق های فولادی مختلف مانند قیمت ورق اسیدشویی نیز میشود که تاثیر به سزای بر افزایش فروش داخلی و افزایش توان اقتصادی کشور با افزایش سود دلاری در بر دارد.

از اثرات دیگر این روند رو به رشد ایجاد تعامل بیشتر در بازارهای بین‌المللی شود. با افزایش تعامل در بازارهای بین‌المللی و افزایش شدید کیفیت محصولات فولادی تولید داخل ، شرکت‌های تولیدی محصولات فولادی، با داشتن دانش و فناوری بالا، می‌توانند به رقابت با شرکت‌های خارجی بپردازند و در بازار جهانی محصولات با کیفیت بیشتری را عرضه کنند. این موضوع باعث می‌شود که اعتبار شرکت‌های تولیدی داخلی در بازارهای جهانی افزایش یابد و ارزش افزوده بیشتری به کشور برگردانده شود.

به طور کلی  برای افزایش تولید و صادرات فولاد و بهبود کیفیت محصولات فولادی، دولت و شرکت‌های تولیدی می‌توانند بهبود فرآیندهای تولید، ایجاد دانش و فناوری بالاتر، ارتقای سطح آموزش و پژوهش و توسعه بازارهای بین‌المللی را در دستور کار قرار دهند. همچنین، تسهیلات و تخفیفات مالی و مالیاتی برای شرکت های تولید کننده این محصولات فراهم کنندت ااین سیاست با رشد بیشتری مسیر خود را طی کند.


تفاوت ورق روغنی و ورق گالوانیزه