کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو و وبسایت  SteelData طبق گزاشات ارایه شده از  (wsa)  شرکت Baowu  به بزرگترین شرکت فولادی در سال ۲۰۲۲ شناخته شد که نشان دهنده استراتژی درست و سیاست ثبات تولید این شرکت بزرگ چینی است تا بار دیگر خود را بر بام فولاد جهان تثبیت کند.

یکی از موارد تعیین کننده در جنگ اقتصادی شدید بین چین و آمریکا میزان تولید ناخالص ملی است که هر کشوری بیشتر بتواند صادارت خود را به عنوان یک بال قدرتمند در اقتصاد جهان حرکت دهد ضربه بیشتری بر پیکره رقیب خواهد زد و طبق پیش بینی های انجام شده در آینده میزان صادرات و تولید ناخالص چین بیشتر از پیش از آمریکا پیشی خواهد گرفت که از همین الان نگران های آمریکا برای جنگ اقتصادی آینده را افزایش داده است.

به طور کلی هر چقد میزان صادرات و تولید ناخالص ملی یک کشور علی الخصوص محصولات فولادی مانند ورق گالوانیزه و ورق سیاه و سیار محصولات فولادی  افزایش یابد میزان استفاندارد آن نیز افزایش خواهد یافت که بالطبع روی قیمت این ورق های فولادی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

کشور ما برای اینکه بتواند در آینده اقتصاد جهان نقش پر رنگ تری داشته باشد باید استراتژی تولید و صادرات محصولات خود را با دقت و پشتکار زیاد و اهتمام شرکت های دولتی به آن دنبال کند تا مثل همیشه جزو برترین تولیدکنندگان باکیفیت جهان قرار بگیرد.


کاربرد ورق گالوانیزه در صنعت ساختمان سازی