کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو و گفته های آقای محمد زاده، مدیر تولید شرکت فولاد اکسین اهواز ، این شرکت موفق به شارژ فرآیند استنلس استیل و عملیات نورد شد که با حضور مدیران و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه، به طور کامل اجرایی شد. 

 به گفته آقای محمدزاده، از ۱۰ اسلب ارسالی از سوی فولاد مبارکه، ۴ ورق استنلس استیل به ضخامت ۵۰ میلیمتر با موفقیت تولید. اما، به علت مشکلات فنی در ریحته گری ، اسلب‌های باقیمانده از کوره خارج شده و برای جلوگیری  از تجزیه و تحلیل در سایر اسلب‌های جدید، با کاهش دمای کوره شماره ۲، عملیات نورد و تولید کارخانه ادامه یافته است.

یکی از موارد اثرگذار در صنعت فولاد کشور دانش بنیان شدن ان و مطابق علم روز پیش رفتن به خصوص در این صنعت تاثیر گذار میباشدشرکت فولاد اکسین اهواز به عنوان یکی از شرکت های فولادی برجسته در حوزه محصولات فولادی توانسته نقش برجسته ای در تولیدات محصولات فولادی خود داشته باشد.

یکی از عوامل موثر بر قیمت اسلب فولادی میزان کیفیت محصولات داخلی و صادراتی آن میباشد زیرا هر چقدر کیفیت محصولات تخت فولادی بالاتر برود همان اندازه میزان صادرات و قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت و به عنوان یکی از ارکان اقتصاد غیر نفتی خواهد بود.