کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو چین و آمار های منتشر شده در حال افزایش ظرفیت پالایش های  نفت خود است وطبق پیش بینی ها و رندو صعودی خود  تا سال 2028 به بزرگترین تامین کننده سوخت جهان تبدیل خواهد . این کشور به عنوان بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی در جهان نیز شناخته می شود و پیش بینی می شود که تا سال 2028 بیش از 155 میلیون خودروی برقی در سراسر جهان مطابق آخرین پیش بینی ها خواهد فروخت.

به طور کلی  چین در حال ایجاد ظرفیت بیشتری برای پالایش نفت خود است، اما همچنان توانایی تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر را نیز دارد و در این حوزه نیز استراتژی فوق العاده ای دارد.این مسئله نشان می دهد که چین به عنوان یکی از قدرتمندترین بازارهای انرژی جهان و ، می تواند در قیمت سوخت جهانی تأثیرگذار باشد. همچنین، با توجه به توانایی چین در تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر، می تواند به عنوان تولید کننده سوخت جهانی شناخته شود.

به طور کلی استراتژی چین در مابقی محصولات که ارزش افزوده زیادی دارند بسیار بالاس مانند محصولات فولادی تخت مانند ورق های سیاه که برای انواع بدنه خودرو استفاده میشود تا ورق های ثانویه مانند ورق گالوانیزه اصفهان و ... که هرکدام  چین برای تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکنندگان در این حوزه نیاز به سیاست درست و سنجیده داد

حتما بخوانید:ورق های فولادی مهم استفاده شده در خودرو