کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو  و آمارهای انجمن جهانی فولاد، تولید جهانی فولاد خام در ماه می ۲۰۲۳ به ۱۶۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه  سال گذشته، ۵.۱ درصد کاهش داشت. با این حال، تولید فولاد خام ایران در ماه خرداد امسال به ۳٫۳ میلیون تن رسید که نسبت به ماه مشابه سال گذشته، ۸٫۸ درصد رشد داشت و بعد از کره جنوبی در رتبه هفتم برترین تولیدکنندگان جهان ایستاد.

بیشترین رشد در تولید فولاد خام مربوط به دو کشور ایران و روسیه بود که هردو با ۸٫۸ درصد رشد در ماه می امسال، به رتبه‌های بالایی رسیدند. در رده‌بندی بعدی، هند با ۴٫۱ درصد و آلمان با ۰٫۲ درصد افزایش تولید قرار دارند. 

تولید فولاد خام در کشورهای مختلف جهان، برای تولید محصولات فولادی ضروری است. در سال‌های اخیر، تولید فولاد خام در ایران با افزایش قابل توجهی همراه بوده است که به بهبود کیفیت محصولات تولید خود ایران منجر شده است. با افزایش تولید فولاد خام، می توان محصولات فولادی ثانویه با کیفیت بهتر  قیمت مناسب تری تولید کرد و این افزایش کیفیت باعث تغییر قیمت محصولات فولادی تخت مانند قیمت ورق گالوانیزه و ورق سیاه می شود.

به طور کلی، افزایش تولید فولاد خام می تواند اثرات مثبتی بر کیفیت و تنوع محصولات فولادی ثانویه داشته باشد. با کاهش هزینه های تولید و بهبود کیفیت فولاد خام، می توان محصولات فولادی با کیفیت بالاتر، با قیمت مناسب تر، و با ویژگی های متنوع تولید کرد. این امر به توسعه بازار فولادی رقابتی تر، توسعه اقتصادی، و بهبود وضعیت صنعت فولادی کشور کمک خواهد کرد.