کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

کلاف گرم چین: در پی افزایش قیمت ها در بازار آتی و افزایش ارزش یوان، نرخ این محصول رشد پیدا کرد.

نرخ کلاف گرم چین در روز دوشنبه 14 ژانویه به دنبال افزایش قیمت ها در بازار آتی با روند صعودی همراه بود . صادر کنندگان هم به دلیل افزایش ارزش یوان، پیشنهادات خود را در سطوح بالا نگه داشتند. در بازار داخلی، در بازار نقدی شرق چین (شانگهای)، قیمت ها در حدود 3650-3630 یوان در هر تن (540-537 دلار)، اعلام شد که 10 یوان در هر تن افزایش داشت. در بازار نقدی شمال چین (تیانجین) هم قیمت ها 20-10 یوان در هر تن افزایش یافت و به 3650-3630 یوان در هر تن رسید. علاوه بر این، قیمت ها در طول روز افزایشی بود اما منابع می گویند: تقاضای پایین دستی هنوز هم چندان دچار افزایش نشده است زیرا بسیاری از تولید کنندگان لوازم خانگی به دلیل قرار داشتن در فصل زمستان، در بخش تولید خود وقفه ایجاد کرده اند. فعالان بازار انتظار دارند که قیمت ها در روز های آتی کاهش یابد. با این که بازار کلاف گرم رو به افزایش است اما آن ها انتظار ندارند که این روند تا حد زیادی ادامه دار باشد. همچنین این امر باعث بهبود روند در بازار نقطه ای می شود.

بازار صادرات

شاخص نرخ کلاف گرم چین با 0.78 دلار در هر تن به 480.33 دلار در هر تن رسید. چندین محموله با حجم کم در هفته گذشته و با قیمت 500 دلار در هر تن Cfr (معادل 480 دلار در هر تن فوب) هم به خریداران پاکستانی فروخته شده است. همچنین گفته می شود که معامله ای هم توسط یکی از فروشندگان خرده پا با قیمت 490 دلار سی اف آر انجام شد.

اغلب تولید کنندگان هنوز هم پیشنهادات خود را بالای 480 دلار در هر تن فوب نگه داشته اند. برخی از آن ها نیز حتی قیمت های پیشنهادی خود را به علت افزایش نرخ ارز چین، به بیش از 490 دلار در هر تن فوب رسانده اند. در روز جمعه هفته گذشته یک دلار معادل 6.79 یوان بود در حالی که در روز دوشنبه به 6.76 رسید.

اگرچه برخی از معامله گران می گویند که قادرند این مواد را با قیمت ارزان تری از تولید کنندگان خریداری کنند اما اغلب فعالان بازار هم بر این باورند که کاهش قیمت ها توسط تولید کنندگان دور از انتظار است زیرا ارزش یوان افزایش یافته است.

معاملات آتی شانگهای

نرخ کلاف گرم در معاملات آتی ماه می نسبت به جمعه هفته گذشته 21 یوان افزایش یافت و در روز دوشنبه به 3459 یوان در هر تن رسید.

 

متال بولتن سه شنبه 14 ژانویه 2018

ترجمه از آهن اینفو