کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

محصولات تخت وارداتی کشور های حاشیه خلیج فارس: به دنبال تقاضای ضعیف، قیمت ها بدون تغییر مانده اند.

منابع در روز سه شنبه 15 ژانویه گفتند: طی هفته گذشته قیمت محصولات تخت وارداتی امارات متحده عربی ثابت باقی ماند اما در عربستان سعودی قیمت کلاف گرم وارداتی کاهشی اعلام شده است. تقاضا بسیار ضعیف است زیرا سطوح موجودی امارات متحده در حال حاضر بالاست و هنوز رزروی در سال 2019 به ثبت نرسیده است. چین کلاف گرم خود را با قیمت 510-500 دلار در هر تن سی اف آر به امارات پیشنهاد داده اما تاکنون هیچ رزروی انجام نشده است. برخی از معامله گران در نظر دارند که پس از 20 ژانویه فعالیت خرید خود را آغاز کنند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که هیچ رزروی در این ماه صورت نخواهد گرفت. در مقایسه هفتگی، قیمت کلاف گرم وارداتی به امارات در روز سه شنبه معادل 510-500 دلار در هر تن سی اف آر شنیده شد که نسبت به هفته گذشته بدون تغییر مانده است.

تولید کنندگان چینی کلاف سرد خود را معادل 600-580 دلار در هر تن سی اف آر به امارات پیشنهاد کردند اما هیچ معامله عمده ای انجام نشد. در ارزیابی های هفتگی، نرخ کلاف سرد وارداتی به این کشور در روز سه شنبه با قیمت 590-580 دلار سی اف آر ثابت باقی ماند. اگرچه هندی ها قیمت پیشنهادی ورق گالوانیزه خود را معادل 760-750 دلار سی اف آر اعلام کردند اما قیمت همین محصول توسط تامین کنندگان چینی در حدود 650-640 دلار در هر تن سی اف آر اعلام گردید.

عربستان سعودی

کلاف گرم شرق آسیا در هفته جاری معادل 520-515 دلار سی اف آر به عربستان پیشنهاد شد. یکی از خریداران بر این باورند که قیمت قابل قبول در حال حاضر معادل 510 دلار در هر تن است. فعالان بازار نیز می گویند که تقاضا در کشور ضعیف است خریداران هیچ عجله ای برای ثبت رزرو خود ندارند. در ارزیابی های هفتگی نرخ کلاف گرم وارداتی عربستان سعودی در روز 15 ژانویه معادل 515-510 دلار سی اف آر بود در حالی که در 8 ژانویه معادل 520-519 دلار در هر تن پیشنهاد شده بود.

متال بولتن 16 ژانویه 2019

ترجمه از آهن اینفو