کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

رئیس CISA: تقاضا برای فولاد چین در سال 2019 ثابت باقی می ماند.

یو یونگ، رئیس انجمن صنایع آهن و فولاد چین در انجمن صنایع فولادی (CISA) گفت که مطمئنا تقاضای خارجی برای فولاد این کشور در سال 2019 با توجه به افزایش سرمایه گذاری های زیربنایی همراه با رشد مجدد در بخش تولید کشتی، افزایش خواهد یافت. وی همچنین افزود که تقاضای فولاد در بخش ماشین آلات و لوازم خانگی الکتریکی نیز در سال 2019 پایدار خواهد ماند. سرمایه گذاری برای رشد زیرساخت های چین (به غیر از نیروی برق) در 11 ماه اول سال 2018 (ژانویه-نوامبر) رشد 3.7 درصدی را به خود اختصاص داده است و طبق گفته آقای یو، نرخ رشد در سال 2019 نیز از این میزان پیشی خواهد گرفت. با این حال، وی خاطرنشان کرد که تقاضای فولاد در تولید خودرو مشخص نیست زیرا انتظار می رود که فروش خودرو در سال جدید به سیاست هایی برای افزایش مصرف کمک کند. همچنین تقاضا برای فولاد در بخش املاک و مستغلات، ممکن است کاهش یابد زیرا کاهش سرمایه گذاری و کاهش ساخت و ساز به چشم می خورد.

دیدگاه متضاد و چالش های پیش رو دیدگاه های مثبت یو در مورد چشم انداز فولاد چین با پیش بینی های کمیته جهانی اقتصاد جهانی همخوانی دارد. کمیته اعلام کرده است که رشد تقاضای فولاد چین در سال 2019 احتمالا موجب افزایش رشد تقاضای فولاد در جهان خواهد شد چرا که از 3.9٪ به 1.4٪ رسیده است. در عین حال، همراه با ارائه دیدگاه مثبت در مورد تقاضای فولاد چین، یو اضافه کرد که بخش فولاد کشور چین به احتمال زیاد با چالش هایی مواجه خواهد شد که اقتصاد های جدید به وجود آورنده ی آن است و منجر به کاهش تقاضا برای فولاد در بخش های در حال رشد چین و نیازهای رو به رشد برای کیفیت فولاد از تولید کنندگان در بخش های سنتی می شود. از جمله چالش های دیگر در بازار های فولادی چین، افزایش هزینه مواد خام، مشکلات مالی و تشدید مقررات زیست محیطی می باشد.

یو همچنین اذعان کرد که فشار بیش از حد از ظرفیت قانونی و پروژه های جدید همچنان ادامه می یابد، زیرا کارخانه ها تلاش می کنند که حاشیه سود بیش تری را از آن خود کنند. منبع اصلی رشد اقتصادی چین تکیه بر سرمایه گذاری دارد، که منجر به تقاضای کم تر برای محصولات فولادی و افزایش نیاز به بالا رفتن کیفیت محصولات می شود. یو برای حل این مشکلات و به منظور مقابله با چالش ها، پیشنهاد داد که مبارزات انتخاباتی در سال 2019 ساختار تولید را بهینه سازی کرده، طرح های سازه های فولادی را تنظیم کند و ادغام و خرید را به دنبال داشته باشد. جدا از این، انتظار می رود که اقدامات بیشتری از سوی شرکت های فولاد انجام شود. برای مثال، Ansteel Group Corp در این انجمن گفت که به اصلاحات خود در مکانیسم های عملیاتی ادامه خواهد داد تا بهره وری آن افزایش یابد. سایر اقدامات شامل تقویت اصلاحات مالکیت مخلوط و محیط نظارتی بیشتر از سوی دولت خواهد بود. پیش بینی های یو در سال 2018 رشد پایدار در صنعت فولاد را دنبال می کند. طبق اعلام CISA، کشور چین طی سال جاری به تولید 708 میلیون تن آهن چدن، 857 میلیون تن فولاد خام و بیش از 1 میلیارد تن فولاد می پردازد.

ترجمه از آهن اینفو

استیل پرایس 20 ژانویه 2019