کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

طبق گفته ی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس, در حال حاضر راه اندازی کانال مالی اینستکس, یک کار حیثیتی برای اروپا به شمار می رود

طبق گفته ی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس, در حال حاضر راه اندازی کانال مالی اینستکس, یک کار حیثیتی برای اروپا به شمار می رود که در جهت تامین منافع اقتصادی اروپا است. وی در ادامه گفت این کانال مالی امکان این را دارد که در آینده به منزوی کردن دلار کمک کند. کمال دهقانی در خصوص راه اندازی اینستکس یا همان کانال مالی اروپا ویژه ایران اظهار داشت: نباید در این مورد چندان خوش‌بینانه یا بدبینانه اقدام کرد، بلکه باید ابتدا در انتظار اجرای این کانال مالی باشیم و پس از آن تحلیل های خود را ارائه دهیم چرا که تنها امر مهم برای ما تأمین منافع ملی و یافتن راه های ساده تر برای انجام مبادلات بانکی و تجاری با اروپا می باشد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم چنین به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: این که شورای امنیت قراردادی به اسم برجام را مورد تأیید قرار داده و برای آن قطعنامه صادر کرد, یک اتفاق نادر است علی الخصوص که در این قرارداد همه کشور ها ملزم به اجرای توافق شدند اما آمریکا از اجرای آن امتناع کرده و از برجام خارج شد. پس از آن نیز شرکای تجاری و متحدان آمریکا که شامل انگلیس، فرانسه و آلمان هستند, و از اعضای ناتو و اتحادیه اروپا به شمار می روند, در برجام مانده و علاوه بر ورود در حوزه اقتصادی آن, بر لغو تحریم‌ها و انجام مبادلات تجاری تاکید می کنند.
علاوه بر این, کمال دهقانی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر اروپا خود را از آمریکا جدا کرده، و می‌خواهد به مقابله با یک جانبه گرایی آمریکا بپردازد. البته اروپا در این مورد دلایل خود را دارد و قسمتی از دلایل آن به مصالح و منافع این کشور بر می‌گردد زیرا چنانچه وابستگی اروپا به آمریکا زیاد شود, استقلالش زیر سوال خواهد رفت و این در سطح بین الملل جلوه خوبی نخواهد داشت و بر ضد منافع اقتصادی اروپا نیز هست. اروپا در حقیقت به دنبال تامین ظرفیت‌های خاص اقتصادی خود است. وی در ادامه اشاره کرد: مسائل امنیتی منطقه بر اروپا تاثیر گذار است و پر واضح است که در چنین شرایطی این اروپایی‌ها هستند که باید در اجرای تعهدات خود اهتمام ورزند تا با این کار راه برای مبادلات تجاری گشوده شود البته می توان گفت قطعاً آمریکا حساسیت خود را بر این موضوع نشان خواهد داد و برای بی تاثیر کردن این کانال مالی دست از تلاش نخواهد کشید.
وی بر این باو است که کانال مالی اینستکس در جهت به انزوا کشاندن دلار در آینده گام بزرگی به شمار می رود چرا که دلار در حال حاضر بازار های مالی و پولی جهان را احاطه کرده است و چنانچه این سیستم کارایی خوبی داشته باشد امکان این را دارد که در آینده به کشور هایی مانند چین، هند و روسیه تسری پیدا کند. حتی می توان از این طریق به یورو قدرت داده و ارزش دلار را کم کرد. این در حقیقت همان کاری است که اروپایی‌ها به انجام آن تمایل دارند.
گرداوری شده توسط آهن اینفو
منبع : خبرآنلاین ۱۹ بهمن ۹۷