کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

از سرگیری مذاکرات ایالات متحده و چین ممکن است نتایج خوبی به همراه داشته باشد

بازارهای مالی ممکن است هنگامی که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و این چه اون رئیس جمهور چین، پس از مجادلات شش هفته ای، مذاکرات تجاری را از سر گرفتند. گفته می شود با موافقت ایالات متحده به تعلیق موقت تعرفه های بیشتر برای کالاهای چینی، ممکن است برای مدتی هم که شده بازار چین نفسی بکشد. ترامپ به خبرنگاران گفت که او وظایف جدید خود را در رابطه با چین به عهده نخواهد گرفت، بنابراین دولت چین موافقت کرد که مقدار زیادی از محصولات این کشور را خریداری کند. ترامپ همچنین گفت که او به برخی شرکت های فولادی اجازه می دهد تا بعضی از مواد اولیه خود را از تامین کنندگان ایالات متحده خریداری کند. نگرانی های اخیر درمورد تجارت جهانی باعث شده است که سرمایه گذاران در کاهش سپرده گذاری و تراکنش های خود در بانک مرکزی اقدام کنند. با توجه به استراتژی ها، این که چگونه روند بازارها به روز های گذشته باز خواهد گشت را در مطالب زیر دنبال می کنیم:

یکی از استراتژیست های ارشد سنگاپور می گوید: "در هفته آینده با انجام یک آتش بس در جنگ تجاری ایالات متحده و چین، روحیه سرمایه گذاران آماده تر خواهد شد". "با وجود این که تنش های تجاری در حال کاهش می باشد، اما بازارهای مالی احتمالا به طور قابل توجهی انتظارات خود را برای کاهش نرخ های فدرال رزرو کاهش خواهند داد. بنابراین در صورتی که دلار، یورو و فرانک سوئیس در دسترس نباشد، دارایی های در معرض خطر، سهام، کالاها و بازارهای نوظهور – به عنوان جایگزین در نظر گرفته می شود. "

دکمه "بازنشانی" که بر روی مذاکرات تجاری تاثیر گذاشته بود، سناریوی پایه بازار بود و این از ریسک ها حمایت می کند، اما فقدان یک جدول زمانی برای پیشرفت ممکن است "جاه طلبی ها" را به خطر بیندازد. "به دنبال اخبار اخیر که در روز شنبه موجب تحریک بازار شد، معامله گران یک دوره تعلیق 36 ساعته برای تعیین حرکت بعدی خود خواهند داشت و انتظار می رود که بازار ها در روز دوشنبه رونق یابد. همچنین بر اساس چشم انداز میان مدت معاملات تجاری ایالات متحده و چین و همچنین چشم انداز رشد جهانی، روند بازار کاملا نزولی است. در نتیجه امروز همانند دسامبر گذشته، هنوز ما متقاعد نمی شویم که تنش های تجاری حل و فصل شده است. چین و ایالات متحده هیچ پیشرفتی در زمینه مسائل کلیدی، یعنی حقوق مالکیت معنوی و انتقال تکنولوژی ندارند.

به نظر می رسد موضع نرم ترامپ به دلیل منافع شرکت های آمریکایی، و قرارداد های میلیارد دلاری برای معامله گران ایالات متحده و تامین کنندگان آن است. بنابراین احتمال دارد که مذاکرات آینده بتواند ایالات متحده را بر چین چیره کند. اما همانطور که چین گفته است که برای «مذاکرات ماه مارس» آماده است، ایالات متحده باید بیشتر برای به توافق رسیدن تلاش کند تا قبل از انتخابات آینده ریاست جمهوری به یک توافق واقعی دست یابد. این مذاکرات برخی دارایی ها را در معرض آسیب قرار می دهد، اما برای انجام این کار لازم است که ترامپ بانک مرکزی را متقاعد کند که آن ها نیازی به ادامه بازرسی اقتصادی ندارند.

با توجه به تعرفه های موجود، چشم انداز مذاکرات برای راه اندازی مجدد، و در واقع به نظر می رسد که هر دو طرف متحد تر از قبل شوند. از سوی دیگر انتظار می رود که پس از این مذاکرات طلا تحت فشار قرار خواهد گرفت، زیرا خوشبینی تجاری باعث جذب این فلز زرد به عنوان یک پناهگاه امن مالی می شود.

ترجمه از آهن اینفو

منبع: بلومبرگ