کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

صادرکنندگان فولاد نیمه نهایی ایران به دنبال قیمت های بالاتر هستند

قیمت اسلب و بیلت پیشنهادی صادرکنندگان ایرانی در این هفته برای دستیابی به معاملات سطوح بالاتر بالا تر رفت و به همین دلیل کارخانه های تولید کننده اسلب در حال حاضر عجله ای در فروش این محصول ندارند. کارخانجات ایرانی در هفته های اخیر مقادیر زیادی بیلت به معامله گران فروخته اند که قیمت آن ها بین 348 تا 350 دلار در هر تن فوب است و تقریباً تا پایان سال بالا ترین نرخ از مواد فروخته شده به حساب می آید. یک محموله بیلت ایرانی در اوایل ماه نوامبر توسط یک تاجر به تایلند صادر شد که قیمت آن در حدود 385-390 دلار در هر تن سی اف آر، معادل 345-350 دلار به ازای هر تن بنادر ایران بود. علاوه بر این، پیشنهاد های جدید در محدوده 390-395 دلار در هر تن سی اف آر معادل 350-355 دلار در هر تن فوب براورد می شود. در طول این هفته کارخانه های فولادسازی ایرانی با قیمت 360 دلار در هر تن فوب در اختیار مشتریان خارجی قرار می دادند. پیشنهادهای معامله ‌گران ایرانی همچنین از مبلغ 350-355 دلار در هر تن فوب هم رد شد.

بر اساس ارزیابی های هفتگی، قیمت اسلب صادراتی بنادر ایران، در تاریخ 6 نوامبر سال جاری در محدوده 345-360 دلار در هر تن بود، که در مقایسه با  هفته قبل با قیمت 348-350 دلار در هر تن فوب، افزایش یافته است. همچنین اخیرا گزارش شده است که یک محموله اسلب برای بارگیری در اوایل ماه نوامبر با قیمت 345 دلار به ازای هر تن فوب به یک مشتری در آسیا فروخته شده است که 5 دلار در هر تن بیشتر از قیمت پیشنهادی ماه اکتبر است. صعود قیمت اسلب به دلیل علاقه شدید به خرید این محصول در بخشی از چین، که در آن اخیراً قیمت فولاد تخت افزایش یافته است، اتفاق افتاده است. در کشورهای همسایه جنوب شرقی و شرق آسیا، قیمت محصولات تخت فولادی نسبت به قبل بالاتر رفته است و موجودی نیز رو به کاهش است.

بر اساس ارزیابی های هفتگی، قیمت اسلب فولادی صادراتی در بنادر فوب ایران، در تاریخ 6 نوامبر در حدود 340-345 دلار در هر تن ثابت بود اما نسبت به قیمت ماه قبل 5 دلار در هر تن افزایش داشت.

ترجمه از آهن اینفو

دوشنبه 20 آبان