کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

محصولات تخت فولادی ترکیه: فولادسازان با افزایش قیمت قراضه، قیمت محصولات فولادی را بالا می برند

فولادسازان محصولات تخت فولادی ترکیه را در هفته منتهی به جمعه 8 نوامبر با افزایش هزینه های مواد اولیه بالا تر بردند با این حال تقاضا در بازار منطقه همچنان ضعیف است. قیمت مواد اولیه، به ویژه قیمت ضایعات، اخیراً افزایش یافته است. شاخص روزانه ضایعات فولادی HMS 1 و 2 (مخلوط 80:20) با مبدا اروپای شمالی به ترکیه، در تاریخ 7 نوامبر در حدود 253.40 دلار در هر تن بود که نسبت به 247.89 دلار در هر تن در تاریخ 1 نوامبر افزایش یافته است. بر اساس رزیابی های هفتگی، قیمت ورق گرم صادراتی در بندر اصلی ترکیه، در تاریخ 8 نوامبر معادل 405-425 دلار در هر تن بود که در مقایسه با 400-405 دلار در هر تن قیمت قبل، افزایش پیدا کرده است.

بر اساس شنیده ها، قیمت ورق سیاه ترکیه در حدود 425-440 دلار در هر تن فوب پیشنهاد می شود اما هیچ معاملات عمده ای در طول هفته شنیده نشده است. این ارزیابی بیانگر آخرین معامله ورق گرم در ترکیه است که در اواخر ماه اکتبر انجام شده و کمترین پیشنهاد فعلی در بازار داخلی می باشد. طبق ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق سیاه در بازار داخلی ترکیه، در روز جمعه معادل 420-435 دلار در هر تن بود که نسبت به 410-420 دلار در هر تن افزایش یافته است.

کارخانجات فولاد ساز ترکیه در اواخر ماه ژانویه قیمت ورق گرم را در حدود 435-450 دلار در هر تن از تولیدات قبلی اعلام کردند که نسبت به هفته گذشته با قیمت 420-430 دلار در هر تن از تولیدات قبلی افزایش پیدا کرده است. ارزیابی آخرین معامله هفته گذشته همچنین نشان دهنده این است که کمترین پیشنهاد فعلی در حدود همین قیمت هاست.

طبق آخرین گزارشات، قیمت ورق سرد فولادی در بازار داخلی ترکیه، در تاریخ 8 نوامبر معادل 520-530 دلار در هر تن بود، در حالی که در مقایسه با 510-520 دلار در هر تن با افزایش مواجه شده است. قبلاً کارخانه های تولید کننده فولاد ترکیه قیمت ورق روغنی خود را در حدود 520-550  دلار در هر تن اعلام می کردند اما هیچ معامله بزرگی شنیده نشده است زیرا خریداران نمی دانستند قیمت های بالا پایدار بماند یا خیر.

بر اساس ارزیابی های هفتگی، قیمت ورق سیاه وارداتی در بندر اصلی ترکیه، در تاریخ 8 نوامبر معادل 380-410 دلار در هر تن بدون تغییر نسبت به هفته گذشته و در نبود معاملات جدید، اعلام گردید. قیمت ورق سرد وارداتی به بندر اصلی سی اف آر ترکیه، در تاریخ 8 نوامبر در محدوده 470-480 دلار در هر تن بود که نسبت به هفته قبل بدون تغییر ماند. همچنین قیمت ورق روغنی با مبدا سی آی اس نیز در محدوده 470-480 دلار در هر تن سی اف آر به ترکیه پیشنهاد شد اما هیچ معاملات قابل توجهی شنیده نشد.

ترجمه از آهن اینفو

سه شنبه 21 آبان