کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

کلاف گرم چین:با وجود قیمت بالا،معاملات کمی صورت میگیرد.

در تاریخ 3 مارس روز سه شنبه،پس از اینکه کارخانجات،قیمت های پیشنهادی خود را بالا بردند.قیمت کلاف گرم چین،افزایش بیشتری یافت؛اما در مقابل تعداد کمتری از خریداران سفارشات خود را ثبت نمودند.

بازار داخلی

·        شرق چین(شانگهای): 3520-3540 یوان به ازای هر تن،40-30 یوان افزایش یافته است.

·        شمال چین(تنگشان):3280-330 یوان به ازای هر تن،20 یوان افزایش یافته است.

بازرگانانی که هم در شرق چین و هم در شمال چین فعالیت دارند،گزارش دادند که فعالیت های تجاری،از روز دوشنبه بعد از بالا بردن قیمت توسط فروشندگان،بطور قابل توجهی کاهش یافته است.در صورتیکه در روز قبل،گرایش به بازار به دلیل افزایش معاملات آتی،بهبود یافته بود.که باعث شد کارخانه ها قیمت محصولاتی که درب کارخانه تحویل میدهد را بالا ببرند.و خریداران نسبت به این افزایش قیمت مقاومت نشان دادند.فعالان در بازار اظهار کردند که تقاضا هنوز به مقدار قابل توجهی،بهبود پیدا نکرده است.

بازرگانی از شانگهای گفت که وی انتظار دارد در این هفته،قیمت ها مجدد کاهش یابد،زیرا جریان پول نقد در صنعت فولاد همچنان کم است. زیرا خریداران پایین دست معتقدند که فروش محصولاتشان،در این رکود اقتصادی دشوار است.

یک منبع آگاه در شرق چین اظهار کرد:"میزان موجودی این کارخانه،دوبرابر سطح موجودی قبل از شیوع ویروس کرونا نبود."این ویروس از اواخر ژانویه،سرخط خبر ها بود که 80000 نفر را در چین مبتلا کرده و منجر به مرگ 3000 نفر شده است.در حدود 50000 نفر از این بیماری بهبود پیدا کردند.

صادرات

شاخص صادراتی کلاف گرم fastmarket، فوب بندر اصلی چین: 5462.54 یوان به ازای هر تن بود که 51.37 یوان افزایش یافته است.کارخانه ی فولاد و آهن بنشی در شمال چین،پیشنهاد رسمی خود را از 490 دلار به ازای هر تن فوب، تغییر نداده است.شرکت فولاد و آهن تنگشان نیز،قیمت 470 دلاری به ازای هر تن فوب را بدون تغییر گذاشت.

تاجران انتظار داشتند که کارخانه ها محصولات خود را به قیمت 465-460 دلار به ازای هر تن فوب بفروشند.گرچه خریداران خارجی قیمت های بسیار پایین تری را پیشنهاد می کنند.

تاجری از ژجیانگ گفت که مشتریان وی فقط قیمت 450-445 دلار به ازای هر تن فوب را پیشنهاد می کنند،در مقایسه با قیمت 450 دلاری هفته ی قبل.

شایعات بازار

بازرگان دیگری از شانگهای اظهار کرد:"من با تاجر شانگهایی موافقم که در اواخر این هفته،با توجه به بازار داخلی،احتمال کاهش قیمت، وجود  دارد.کارخانه ها متوجه هستند که موجودی آنها در حال افزایش است."

بازار بورس آتی شانگهای

در روز سه شنبه، اکثر معاملات انجام گرفته برای کلاف گرم،معاملات آتی ماه مه، به قیمت 3457 یوان به ازای هر تن بود،که نسبت به روز دوشنبه، 12 یوان به ازای هر تن کاهش یافت.

 


ترجمه اختصاصی از آهن اینفو