کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

منابع به fastmarket گفتند که قیمت کلاف گرم در بازار داخلی،در روز سه شنبه 19 مه، افزایش بیشتری یافت.هرچند که این افزایش منجر به کاهش فعالیت های تجاری شد.

بازار داخلی:

·        شرق چین(شانگهای):3570-3600یوان (502-506 دلار)به ازای هر تن،افزایش 50 یوانی مشاهده می شود.

·        شمال چین(تانگشان):3540 یوان به ازای هر تن،20 یوان به ازای هر تن افزایش یافته است.

منابع اظهار داشتند که :دستاوردهای بازار معاملات آتی، باعث شده است که فروشندگان قیمت های پیشنهادی خود را بالا ببرند.اما این افزایش قیمت ها منجر به منصرف شدن خریداران از خرید شد زیرا آنها ترجیح دادند که تا انتهای هفته برای کاهش احتمالی قیمت،منتظر بمانند.

یک تاجر اهل تیانجین گفت:کارخانه ها،عرضه ی محصولات ارسالی ماه ژوئن را از 25 مه آغاز خواهند کرد.به دلیل اینکه کارخانه ها امیدوارند که سریعا به اهداف فروش خود برسند،بخش های مختلف بازار پیشبینی می کنند که قیمت محصولات  کاهش خواهد یافت.

صادرات

شاخص صادراتی fastmarket برای کلاف گرم،فوب بندر اصلی چین،429.51 دلار به ازای هر تن می باشد.کاهش 1.08 دلاری مشاهده شده است.

این هفته،اکثر کارخانه ها،محصولات خود را به قیمت 440-435 دلار به ازای هر تن فوب عرضه کردند.بعنوان مثال کارخانه ی فولاد و آهن بنشی،قیمت 435 دلار به ازای هر تن فوب را برای محصولات خود در خواست نمودند،در همین حین کارخانه ی فولاد و آهن تنگشان،محصول خود را به قیمت 440 دلار به ازای هر تن فوب،عرضه نموده است.

بازرگانی از شانگهای گفت:فضای زیادی برای مذاکره برای قیمت وجود ندارد،زیرا بعنوان مثال کارخانه ای در شمال چین،با وجود اینکه قیمت پیشنهادی مشتری،بسیار نزدیک به قیمتشان بود،اما این قیمت را رد کردند.

اما تاجر دیگری از شانگهای معتقد اند که برخی از همتایان وی،با محموله های حاضر در محل،ممکن است،تمایل به فروش محموله به قیمتی پایین تر از محدوده قیمت،داشته باشند.البته در مقادیر بسیار کم.

وی گفت که روز دوشنبه،او خبری مبنی بر خرید خریداران ویتنامی شنیده است.آنها محموله های چینی را به قیمت 425 دلار به ازای هر تن تحویل cfr خریداری نمودند.(این قیمت معادل 415 دلار به ازای هر تن فوب چین است)وی افزود:این قیمت ها برای حمل و نقل های کوچک معتبر است.این مساله توسط منابع دیگر،در زمان نوشتن این مقاله،تایید نشده است.

همینطور در زمینه ی واردات،تاجری از ژجیانگ گفته است که،گرچه وی در مورد پیشنهاد خریدار چینی،به مبلغ 428 دلار به ازای هر تن cfr چین،شنیده بود،اما هیچ خبری از انجام معامله ی واقعی با فروشندگان هندی،نیست،فروشندگان هندی محصول خود را به قیمت 430 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ،در روز سه شنبه،عرضه نمودند.

شایعات بازار

تاجر دیگری از شانگهای نیز اظهار کرد:"شنیده ام که کارخانه های هندی،کلاف گرم نورد مجدد خود را به قیمت 430 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام،عرضه کرده اند.من قصد دارم برای دستیابی به سود،پیشنهاد 435 دلاری به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام،را مطرح نمایم.این قیمت 5 دلار بالاتر از میزان قیمت در روز دوشنبه است."

بازار بورس آتی شانگهای

در روز سه شنبه، اکثر معاملات انجام گرفته برای کلاف گرم،معاملات آتی ماه اکتبر، به قیمت 3469 یوان به ازای هر تن بود،که نسبت به روز دوشنبه،29  یوان افزایش قیمت مشاهده می شود.

 

 

.

ترجمه اختصاصی از آهن اینفو