کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

تولید کنندگان فولاد مسطح واقع در کشور های مشترک المنافع(CIS)،به دلیل بهبود و افزایش تقاضا در کشورهای ترکیه،خاورمیانه وشمال آفریقا(منا)،در هفته ی جاری،قیمت های خود را بالا بردند.دلیل این افزایش تقاضا،اتمام تعطیلات عید فطر می باشد.

تخمین قیمت هفتگی Fastmarket در بازار صادراتی،برای کلاف گرم فولادی فوب دریای سیاه،375-365 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به قیمت365-350 دلاری روز دوشنبه،افزایش قیمت مشاهده می شود.

یکی از تجار اظهار داشت:"تولیدکنندگان(کشورهای CIS) انتظار داشتند که پس از اتمام ماه رمضان و تعطیلات عید در ترکیه و منطقه ی منا،تقاضا بهبود یابد.""بعلاوه محصولات ارسالی ماه ژوئن،تماما به فروش رسیده است، بنابراین احتمالا آنها محصولات خود را با قیمت بالاتری عرضه  می کنند و منتظر پذیرش یا عدم پذیرش قیمت در بازار می ماند."

منابع خبر دادند که قیمت پیشنهادی روسیه،بسته به مقصد،به 390-380 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است،و افزودند که سطح قیمت قابل قبول برای خریدران ترک کلاف گرم،از کشور های CIS،365-360 دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه بوده است.در این اثنا،به گفته ی فعالان بازار کلاف گرم اوکراینی،که شامل کلاف سبک و کلاف سنگین می شد،به قیمت های 365  دلار و 375 دلار به ازای هر تن فوب عرضه شده است.قیمت پیشنهادی اوکراین،به مصر برای کلاف گرم،385 دلار به ازای هر تن فوب بود.با این حال،هیچ معامله ی جدیدی صورت نگرفته است.

تخمین قیمت هفتگی Fastmarket برای کلاف سرد صادراتی،فوب دریای سیاه،405-415 دلار بود که به دلیل رکود بازار این قیمت از اول ژوئن تاکنون ثابت مانده است.

در روز دوشنبه،تخمین قیمت fastmarket برای پلیت سنگین صادراتی 50-8 میلیمتری،فوب دریای سیاه،کشور های CIS،نیز با قیمت 415-410 دلاری،ثابت ماند.زیرا قیمتی از سمت خریدار ارائه نشده است.

 

 

ترجمه اختصاصی از آهن اینفو