کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در تاریخ 29 ژوئن،روز دوشنبه،قیمت کلاف گرم چین،در بازار داخلی،به دلیل رکود ناشی از سیل در نقاط مختلف این کشور سقوط کرد.

بازار داخلی:

شرق چین(شانگهای):3710-3730 یوان(524-527 دلار) به ازای هر تن،کاهش 20-10 یوانی مشاهده می شود.

بازرگانی از شانگهای خاطر نشان کرد:سیل و باران شدید در سراسر کشور،منجر به کاهش تقاضای کلاف گرم شده است.

شنبه ی هفته ی قبل،رسانه های محلی گزارش دادند که طغیان سیل در 26 استان چین،خسارت هایی بالغ بر 27.8 میلیارد یوان را برای اقتصاد این کشور به بار آورده است.

سطح موجودی نیز،همچنان بالا می رود.روز دوشنبه،یک مشاوره ی محلی در زمینه ی فولاد،گزارش داده است که موجودی کلاف گرم در بازار های محلی،1.82 میلیون تن بوده است،که نسبت به هفته ی قبل 0.13 درصد افزایش یافته است،موجودی کلاف گرم هفته ی گذشته ،1.81 میلیون تن بوده است.

با وجود اینکه،دولت محلی در تنگشان،قطب تولید فولاد چین،از تاریخ 1 ژوئیه تا 30 سپتامبر،به کارخانه های این شهر،دستور توقف و تعلیق دستگاه های تجهیزات آگلومراسیون و کوره های بلند،را برای مهار آلودگی هوا،داده است؛اما به نوبه ی خود برای جبران گرایش های منفی حاصله از سیل در کشور،کافی نبود.تاجر دیگری از شانگهای اظهار کرد که :علت این امر،پیشبینی ادامه ی بارش شدید باران تا چند روز آینده است.

صادرات

شاخص صادراتی کلاف گرم فولادی fastmarket،فوب بندر صلی چین،444.95 دلار به ازای هر تن می باشد. 0.39 دلار به ازای هر تن،افزایش قیمت مشاهده می شود.

بازار صادراتی کلاف گرم راکد بود زیرا فعالان بازار در انتظار به روز رسانی قیمت پیشنهادی کارخانه ها در روز سه شنبه بودند.اکثر کارخانه های اصلی،خواهان 465-455 دلار به ازای هر تن فوب،بودند.اما تاجران معتقدند که 445 دلار به ازای هر تن فوب،قیمت قابل قبولی برای هر کارخانه،می باشد.

یک تاجر از ژجیانگ،اظهار داشت،که در صورت ادامه ی روند کاهشی تقاضای داخلی،کارخانه ها قیمت های پایین تر را نیز،ممکن است بپذیرند.وی افزود:خبر رسیده که یک تاجر چینی،هفته ی قبل،حدود 10000تن کلاف گرم را به قیمت 450 دلار به ازای هر تن تحویل cfr ویتنام،به فروش رساند.

در زمینه ی واردات هیچگونه فعالیتی گزارش نشده است،زیرا قیمت ها به شدت رو به کاهش است.

تاجر دیگری از شانگهای گفت:"کارخانه ای در هند،محصول خود را به قیمت 440 دلار به ازای هر تن تحویل cfr،به چین،عرضه کرده است،اما وارد کنندگان به این پیشنهاد،پاسخی نداده اند.

شایعات بازار

تاجری از ژجیانگ اظهار داشت:"شنیده ام خریدارانی از پاکستان،تمایل به پرداخت 460 دلار به ازای هر تن تحویل cfr،برای کلاف گرم چین،دارند،زیرا کره ی جنوبی،عرضه ی کالاهای ارزان قیمت را به کشورهای جنوب آسیا،متوقف کرده است.اخیرا بازرگانان چینی،محموله های کوچکی را به پاکستان فروخته اند."

بازار بورس آتی شانگهای

در روز دو شنبه، اکثر معاملات انجام گرفته برای کلاف گرم،معاملات آتی ماه اکتبر، به قیمت 3560 یوان به ازای هر تن بود،که از چهارشنبه ی گذشته،44 یوان به ازای هر تن کاهش قیمت مشاهده می شود.

 

ترجمه اختصاصی از آهن اینفو