کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در تاریخ 26 ژوئن،روز جمعه،منابع به fastmarket،گفتند که صادرات فولاد هند به چین،علیرغم افزایش تنش بین دو کشوردر پی درگیری شدید نظامی در مرز،همچنان ادامه دارد.

در پی درگیری مهلک بین سربازان هندی و چینی،در یک پست مرزی در تاریخ 16-15 ژوئن،که منجر به کشته شدن 20 سرباز هندی شد،موجب عصبانیت سیاست مداران هندی شد،و در نهایت،آنها خواستار تحریم دولت برای واردات از چین شدند.با این وجود دولت هند تاکنون، در مورد پذیرش خواسته ی سیاست مداران هندی،اظهار نظری نکرده است و هیچ اقدامی جهت منع تجارت با چین انجام نداده است.صادرات محصولات فولادی هند به چین ،با وجود افزایش تنش ها همچنان نرمال است.

یکی از تاجران به fastmarket گفت:"تجارت براساس احساسات نیست،و برروی کاغذ،این مساله هیچ تاثیری بر روی صادرات فولاد به چین،نگذاشته است."

منابع اظهار داشتند که تنها در هفته ی گذشته، بیش از 160000تن،محصولات فولادی نیمه تمام و تمام شده ی هندی،برای صادر کردن به چین،سفارش داده شده اند.

این هفته،یک کارخانه ی هندی،سفارشی بالغ بر90000تن کلاف گرم را برای صادر کردن به چین،ثبت نموده است،در حالیکه 75000 تن بیلت فولادی نیز توسط سه تولید کننده ی فولاد چین شامل یک کارخانه ی دولتی،سفارش داده شده است.

در تاریخ 19 ژوئن،تخمین قیمت fastmarket برای بیلت صادراتی،فوب بندر اصلی هند،385-380 دلار به ازای هر تن بود.منابع افزودند که در طی دو هفته ی گذشته،کلاف سرد نیز توسط کارخانه های غیر دولتی در هند،به چین صادر شده است.

یک مقام مسئول در کارخانه ای در هند گفت:"هیچ دستورالعملی از طرف دولت یا هیئت مدیره ی این شرکت،مبنی بر اعمال محدودیت برای  صادرات فولاد به چین وجود ندارد."

 

ترجمه اختصاصی از آهن اینفو