کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

منابع به fastmarket  خبر دادند که قیمت بیلت صادراتی از کارخانجات ایرانی،در هفته ی منتهی به چهارشنبه 15 ژوئیه،افزایش قابل توجهی داشت.زیرا،میزان تقاضا در چین و بازار داخلی،بسیار بالا رفته است.

یک منبع محلی به fastmarket گفت:"با توجه به معاملات صورت گرفته ی اخیر در بازار فلزات تهران(در بورس کالای ایران)که به قیمت 82 میلیون ریال به ازای هر تن یا 465 دلار به ازای هر تن تحویل درب کارخانه،انجام گرفت،بازار داخلی بیلت در حال رونق یافتن است."منابع گفتند که این امر در مقایسه با ثبت سفارش هایی که  به قیمت 69.5-68.3 میلیون ریال به ازای هر تن در اواخر ژوئن،انجام گرفته-که معادل 421-414 دلار به ازای هر تن تحویل درب کارخانه می باشد-افزایش مشاهده می شود.

NIMA مخفف فارسی یک سیستم ارزی انلاین است که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایرانCBI،در آوریل 2018 راه اندازی شده است،بازاری که در آن صادرکنندگان ایرانی می توانند در آمد ارزی خود را با ریال ایرانی بفروشند.

در حال حاضر طبق اعلان وبسایت sanaratejr،در مقایسه با قیمت دلار در اوایل ژوئیه،که برابر با 165960 ریال بود،هر دلار معادل 175281 ریال می باشد.

منابع به fastmarket گفتند که از دست دادن ارزش ریال در برابر دلار آمریکایی یکی از دلایل اصلی افزایش تقاضای شمش در بازار داخلی هست،همچنین بازرگانان،میزان ریسک خود را کاهش می دهند.

در چنین شرایطی در بازار،تولید کنندگان بیلت ایرانی،خواستار 380 دلار به ازای هر تن بودند،که آنها نسبت به قیمت 375 دلاری به ازای هر تن فوب،در هفته ی قبل،قیمت خود را بالا بردند.

براساس یافته های fastmarket،فعالان بازار،گزارش دادند که کارخانجات،قیمت 375 دلار به ازای هر تن فوب را از تاجران دریافت کرده اند.اما انها، این قیمت پیشنهادی را قبول نکردند.

یکی از منابع تجاری اظهار داشت: در اوایل این هفته ،سفارشاتی به قیمت 380 دلار به ازای هر تن فوب،ثبت شده است-محصولات مختص چین-اما این اطلاعات در زمان انتشار مقاله قابل تایید نیست.

براساس منابع گزارش شده به fastmarket، در مقایسه با قیمت 405-400 دلاری اواخر هفته ی قبل؛بالاترین قیمت تجار چینی،409-408 دلار به ازای هر تن تحویل cfr،بود.

هزینه ی بابری از بنادر جنوبی ایران به چین،بسته به نوع تناژ در محدوده ی 30-25 دلار به ازای هر تن،متغیر است.مشارکت کنندگان در بازار خبر دادند که هزینه ی حمل محموله هایی که بالای 30000 تن هستند،30 دلار به ازای هر تن می باشند.در حالیکه هزینه ی ارسال محموله های 50000 تنی حدودا 27-25 دلار به ازای هر تن است.

منابع اعلام کردند که:"بنابراین،ثبت سفارش های جدید چین به قیمت 384-379 دلار به ازای هر تن فوب صورت گرفته و هزینه های اضافه و حاشیه ی سود خالص تاجر،در آن معاملات لحاظ شده است.گرچه یکی از منابع تجاری افزود که برای عرضه ی محصولات به چین،سطح قیمت می بایست 370 دلار به ازای هر تن فوب باشد.

در تاریخ 15 ژوئیه،تخمین قیمت هفتگی fastmarket،برای بیلت های صادراتی،فوب بنادر ایرانی،380-370 دلار به ازای هر تن بود.

ترجمه اختصاصی از آهن اینفو

# آگاهانه خرید کنید