کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گفته یک مقام رسمی شرکت Aceros Arequipa، این شرکت در حال حاضر در حال بارگیری نخستین محموله بیلت فولادی این کشور به چین است. این معامله در اوایل ماه ژوئن صورت پذیرفت که شامل فروش 40000 تن بیلت فولادی ارسالی ماه اوت بود و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سپتامبر به بندر چینی جیانگیین در امتداد رودخانه‌ی یانگ تسه برسد.

این معامله اولین معامله‌ی فروش بیلت صادراتی، توسط شرکت Aceros Arequipa می‌باشد، و همچنین اولین صادرات محصول تولیدی آنها، و ارسال از طریق اقیانوس آرام است.

ظرفیت تولید Aceros Arequipa، در حال حاضر 850000 تن در سال است، اما ممکن است مقادیری را ذخیره نماید زیرا در حال تعویض تجهیزات فعلی خود با یک کوره قوس الکتریکی جدید تا سال 2021 است. راه اندازی واحد جدید 1.25 میلیون تنی در هر سال برای اولین بار در در سال 2018 اعلام شد. این شرکت تولیدکننده فولاد اعلام کرد که از نیمه دوم سال 2021 قادر است بیلت بیشتری صادر کند. امسال خریداران چینی، در مقایسه با رقبای تجاری خود در شرق آسیا، بطور مرتب مبالغ بیشتری را برای بیلت پرداخته‌اند.که این امر تعداد زیادی از تولید کنندگان فولاد را وسوسه به صادرات محصولات فولادی نیمه تمام، به چین می نماید. اوایل هفته‌ی جاری جدید‌ترین معامله‌ی انجام گرفته برای بیلت، شامل بیلت کوره‌های انفجاری ویتنام به قیمت 433 دلار به ازای هر تن فوب بود. این فروش منجر به افزایش قیمت پیشنهادی به جنوب شرقی آسیا شد تا حدی که خریداران این منطقه حتی به آن فکر نخواهند کرد.

در شش ماهه‌ی اول سال 2020، چین 3.06 میلیون تن بیلت گرید HS72071100، را وارد کرده است که بر اساس اطلاعات گمرکی این مقدار 33 برابر بیشتر از واردات سال قبل در مدت مشابه می‌باشد(92448 تن).

فعالان بازار انتظار دارند که چین به دلیل محدودیت تولید فولاد در منطقه تنگشان، و افزایش تقاضای محصولات فولادی بلند، به دلیل پروژه‌های ساختمان سازی جدید، به خرید مقادیر بیشتری از این محصول در سال 2020 ادامه دهد.

تیم تحلیلی آهن اینفو

#آگاهانه_خرید_کنید