کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

در هفته‌ی منتهی به سه‌شنبه اول سپتامبر، صادرکنندگان محصولات تخت فولادی کشورهای CIS، همچنان نسبت به بازار خوشبین بودند با وجود اینکه در این مدت هیچگونه معامله‌ای صورت نگرفته است.

روز سه‌شنبه، ارزیابی هفتگی برای کلاف گرم صادراتی،فوب دریای سیاه، کشورهای CIS 480-490 دلار به ازای هر تُن بود که نسبت به هفته‌ی قبل بدون تغییر مانده است.

کلاف گرم روسیه، از کارخانه‌ی MMK،490- 495 دلار به ازای هر تُن فوب عرضه شد .هم در ترکیه و هم در خاورمیانه و شمال افریقا (منطقه مِنا) که حدوداً 10 دلار بالاتر از قیمت هفته‌ی قبل است.

آخرین بار کلاف گرم روسیه، اواخر ماه اوت به قیمت 485-480 دلار به ازای هر تُن به ترکیه فروخته شد. قیمت پیشنهادی اوکراین،520-515 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr مصر، گزارش شده است که تقریباً معادل 500-490 دلار به ازای هر تُن فوب است.

یکی از خریداران عنوان کرد: "در حال حاضر، فعالیت‌های تجاری در مصر متوقف شده است، بیش از 30.000 تُن کلاف گرم در بندر دومیتو(غرب بندر سعید در دهانه‌ی رود نیل) وجود دارد، بنابراین نیازی به واردات جدید نیست."

و یکی از تولیدکنندگان افزود: "تفریباً هیچ خبر جدیدی از مصر نیست، زیرا تولیدکنندگان محلی قیمت را پایین نگه می‌دارند و بنادر را پر از کالای ارزان می‌کنند."

در تاریخ 1 سپتامبر، ارزیابی هفتگی برای کلاف سرد صادراتی، فوب دریای سیاه کشورهای CIS،555-530 دلار به ازای هر تُن بود که هیچ تغییری در بازار مشاهده نشده است.

روز سه شنبه، ارزیابی هفتگی برای پلیت سنگین 50-8 میلی‌متری، فوب دریای سیاه کشورهایCIS، 525-530 دلار به ازای هر تُن بود درحالیکه قیمت هفته‌ی قبل 525-500 دلار بوده است.

قیمت پلیت اوکراینی 530-525 دلار به ازای هر تُن، گزارش شده است.

 تیم تحلیلی آهن اینفو

#آگاهانه_خرید_کنید