کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

مقامات هندی تصمیم گرفتند که تخفیف‌های صادراتی را کاهش دهند، اقدامی که منجر به افزایش قیمت‌هایی به مراتب بالاتر از قیمت محصولات آسیای جنوبی خواهد شد.

یکی از تجار فولاد به گفت که آنها هنوز در حال مذاکره در مورد تصمیم نهایی هستند اما وی پیش‌بینی می‌کند که تخفیف ممکن است از 3-2.5 درصد به 1.5 درصد کاهش یابد.

در تاریخ 2 سپتامبر، اداره‌ی کل تجارت خارجی هند (DGFT)، اعلام کرد که در زمینه‌ی تخفیف محدودیتی اعمال کرده است که شامل صادرکنندگان کالا از هند می‌شود، در بازه‌ی زمانی سپتامبر تا 31 دسامبر سال 2020، هر صادرکننده‌ی هندی قادر نیست بیشتر از 20 میلیون روپیه (معادل 285-273 دلار) تخفیف از دولت مطالبه کند.

پس از پایان سال، طرح رفع عوارض یا مالیات محصولات صادراتی جایگزین خواهد شد، که این طرح برای مطابقت با دستورالعمل‌های WTO (سازمان تجارت جهانی) طراحی شده است. ایالات متحده قبلاً در شکایت از سیستم MEIS هند، در WTO به پیروزی رسیده بود. به گفته‌ی ایالات متحده، این یک مزیت رقابتی ناعادلانه برای شرکت‌های هندی است.

براساس این خبر، تاجری از شانگهای عنوان کرد که کارخانجات اصلی هند، پیشنهاد قیمت کلاف گرم خود را به ویتنام حداقل 5 دلار افزایش خواهند داد.

اوایل این هفته، کارخانه کلاف گرم نورد مجدد خود را به قیمت 540 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr ویتنام عرضه کرد. درحالیکه خریداران ویتنامی، حداکثر 530-525 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr ویتنام را خواهند پذیرفت.

فولاد هند امسال، به دلیل کمبود تقاضا در بازار داخلی آسیای جنوبی، و تقاضا‌های برآورده نشده در مناطق به دلیل کووید-19، با مشکل مواجه شده است.

بعنوان مثال، صادرات از یکی از کارخانه‌های ایالتی هندوستان، در ماه اوت حدوداً 109.400 تُن بود که حدوداً 250 درصد افزایش نسبت به اوت سال گذشته مشاهده می‌شود؛ یعنی به دلیل کاهش محدودیت‌های کووید-19 در این کشور در ماه گذشته، تقاضای فولاد تخت بیشتر شد که منجر به فروش بیشتر در بازار داخلی و فروش کمتر در بازار صادراتی شد.

تیم تحلیلی آهن اینفو
#آگاهانه_خرید_کنید