کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

یک منبع تولید کننده‌ی فولاد ژاپن این هفته خبر داد که تقاضای کلاف سرد و گالوانیزه‌ی گرم، از سوی تولیدکنندگان پایین دستی آسیایی منجر به تقویت قیمت این دو محصول شد.

این منبع افزود: "بسیاری از تولیدکنندگان لوازم الکتریکی پس از همه گیری کووید-19 نرخ تولید خود را افزایش می‌دهند، بنابراین وضعیت بازار همچنان رو به بهبود است."
این امر با تقاضای زیاد در بازار چین برای محصولات فولادی تخت، پشتیبانی می‌شود مخصوصاً اینکه قیمت‌ها هم در بازار داخلی هم صادراتی به سرعت رو به افزایش است.
منبع مذکور اظهار داشت: "فضای بیشتری برای رشد قیمت کلاف سرد و گالوانیزه‌ی گرم وجود دارد به ویژه اگر قیمت آنها را با قیمت سایر محصولات تخت مانند کلاف گرم  که قیمتش 150 دلار به ازای هر تُن افزایش یافته مقایسه کنید."

اما در صورتیکه کشورهای آسیایی، قرنطینه و دستورات کنترلی را تمدید کنند ریسک کاهش قیمت همچنان وجود دارد.

وی افزود: "فعالیت‌های تولیدی ممکن است همچنان تحت تاثیر قرار بگیرند، اما در عین حال میزان تولید زیاد نخواهد بود."

نقطه‌ی قوت بازار، در بخش تهویه مطبوع  هوا بود زیرا ماه گذشته، تقاضا برای کولر گازی به دلیل شروع تابستان افزایش یافته است.

این منبع افشا کرد: کارخانه‌ی ژاپنی قصد عرضه‌ی کلاف گرم ارسالی نوامبر، به قیمت 640 دلار به ازای هر تُن تحویل cfr کشورهای جنوب شرقی آسیا را دارد. همچنین این کارخانه در مذاکرات بعدی خود قصد دارد که قیمت پیشنهادی معاملات سه ماهه‌ی خود را برای مشتریان پایین دستی که عمدتاً تولید کننده‌ی لوازم خانگی و لوازم خانگی بزرگ هستند، به میزان 30 دلار به ازای هر تُن افزایش دهند.

در روز سه‌شنبه، 15 سپتامبر برای کلاف سرد صادراتی، فوب چین 610-605 دلار به ازای هر تُن بود که نسبت به کمترین قیمت در سال که معادل 450-435 دلار به ازای هر تُن در تاریخ 28 آوریل بود افزایش قیمت مشاهده می‌شود.

در روز سه‌شنبه، 15 سپتامبر برای گالوانیزه‌ی گرم صادراتی،1 میلی‌متری فوب چین 630-625 دلار به ازای هر تُن بود که نسبت به قیمت 510-500 دلاری تاریخ 28 آوریل افزایش مشاهده می‌شود.

تیم تحلیلی آهن اینفو
#آگاهانه_خرید_کنید