کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

قیمت ورق گرم در بازار داخلی و صادراتی چین کاهش چشم‌گیری داشت.

براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در بازار شانگهای در شرق چین قیمت ورق گرم فولادی بین ۵۰۷ تا ۵۱۰ دلار  معادل ۳۶۸۰ تا ۳۷۰۰  یوان به ازای هرتن معامله شد که حدود ۱۰۰  یوان به ازای هر تن کاهش را نشان می دهد.

همچنین در بازار داخلی چین و در شمال این کشور منطقه تانگ‌شان قیمت ورق گرم فولادی بین ۳۶۰۰ تا ۳۶۳۰ یوان به ازای هر تن معامله شد که حدد ۱۵۰ تا ۱۶۰ یوان کاهش قیمت به ازای هر تن را نشان می دهد.

در این میان، یک تحلیلگر بازار چین از راکد بودن بازار ورق گرم سخن گفت و افزود  تقاضای ورق گرم فولادی برای چندین هفته متوالی راکد مانده است و پیش‌بینی می شود شرایط بازار در شرایط رکودی باقی بماند. البته در ماه نوامبر این رکود گسترش بیشتری هم داشته باشد؛ همچنانکه بازار فیوچرچین روز جمعه شاهد سقوط قیمتی بود.

صادرات ورق گرم چین

گزارش فولادبان از نشریه متال بولتن همچنین حاکی از آن است که  در بازار صادراتی چین شاخص ورق گرم فولادی بر پایه فوب بندر اصلی چین ۵۲۸ دلار و ۵۳ سنت به ازای هر تن بود که ۴ دلار و ۸۰ سنت به ازای هر تن کاهش داشته است.

این در حالی بود که پیشنهادات قیمتی ورق گرم فولادی در روز جمعه با شیوه معاملاتی cfr ویتنام به ۵۱۰ دلار به ازای هر تن رسید که معادل ۴۹۵ دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی فوب چین است که در مقایسه با روز پنج‌شنبه ۵دلار کاهش داشته است.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید