کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش مجموعه آهن اینفو، بر اثر معاملات اخیر محصولات فولادی به خصوص میلگرد و در میان تقاضای بیش از حد پایین فصول اخیر برای ساخت و ساز در کشور چین، قیمت این مصنوعات حدود 4000 یوان بر تن کاهش یافت. این مقدار از جمله پایین ترین ارقام منتشر شده در یک هفته اخیر می باشد. همچنین نرخ میلگرد در روز قبل یعنی 21 فروردین 2 درصد نیز کاهش پیدا کرده است.
بر این اساس اطلاعات خبری منتشر شده توسط PMI تولید Caixin نشان می دهد که فعالیت کارخانه ها و شرکت های چینی در ماه مارس توقف پیدا کرده است و پیش بینی رشد صعودی پس از بازگشایی را از دست داده است. کارشناسان بازار فولاد علت کاهش بهای این مصنوعات فولادی  را که در صنعت ساختمان کاربرد دارند را در کاهش نرخ نهاده اصلی فولاد یعنی سنگ آهن می دانند.
اخبار مربوط به این مسئله حاکی از این است که کمیسیون صلاحات ملی چین و توسعه با چند کشور معاملاتی در پکن دیدار داشته است تا هشدار های قبلی در مورد کاهش قیمت های ورق های فولادی  از جمله قیمت ورق گالوانیزه و شمش آهن و اسلب  در راستای مبارزه با تورم را ایجاد کند. این کشور در حال بررسی روند کاهش 2.5 درصدی تولید فولاد خام در سال جدید می باشد.

با توجه  به این روند همچنان شاهد رشد صادرات روسیه به ترکیه در پی زلزله اخیر هستیم که بازار آهن آلات جهانی را دستخوش  تغییر کرده است.
همچنین میتوانیداطلاعات بیشتر دربارره  خبر کاهش قیمت سنگ آهن را با زدن بر روی لینک زیر ببینید

 روند کاهشی قیمت فولاد و سنگ آهن در چین