کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info


به گزارش آهن اینفو، تقاضای بین‌المللی برای فولاد در سال ۲۰۲۳ به یک میلیون و ۸۲۲ هزار تن رسیده است که در مقایسه با سال قبل ۲.۳ درصد رشد داشته است. گزارش انجمن جهانی فولاد نیز تأیید کرده است که تقاضای جهانی برای فولاد در سال ۲۰۲۴ به یک میلیون و ۸۵۴ هزار تن افزایش خواهد یافت که ۱.۷ درصدرشد نسبت به سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد.
فولاد به عنوان یکی از مواد اولیه صنعتی مهم در دنیا، برای توسعه بسیاری از صنایع از جمله راه‌سازی، خودروسازی و ساختمانی استفاده می‌شود. افزایش تقاضا برای فولاد، نشان دهنده رشد صنعتی و اقتصادی جهان برای تولید محصولات مختلف فولادی است.که یکی از دلایل اصلی آن  به دلیل نیاز به ساخت و ساز بیشتر در کشورهای در حال توسعه و صنعتی است.
صنعت فولاد در کشورهایی مانند چین، هند، روسیه و ایالات متحده به عنوان یکی از قطب های صنعت ثابت شده و هرگونه تغییر در میزان تولیدات آن بسیار برای این کشور ها حائز اهمیت است که با توجه به رشد تقاضا برای فولاد در جهان، تولیدکنندگان فولاد در سراسر جهان باید برای تأمین نیازهای جهانی  فولاد برنامه‌های مناسبی را پیاده کنند.
از آنجا که تولید محصولات فولادی یک فرایند طولانی و پرهزینه است می‌تواند بر تغییرات آب و هوایی و تغییرات منابع آب و انرژی تاثیر بگذارد، لازم است که تولید فولاد به صورت پایدار و پایدار برای محیط زیست تولید شود که خبرهایی شینده شده که تا سال 2025 برخی کشور های اروپایی به کارخانه هایی با تکنولوژی فولاد سبز دست پیدا میکنند. که میتوانید جزئیات آن را در خبر اولین کارخانه فولاد سبز در سوئد بخوانید.
با توجه به افزایش تقاضا برای فولاد در جهان و افزایش سایر محصولات تخت فولادی مانند ورق سیاه  ، این فرصت می‌تواند فرصتی برای رشد صنعتی و اقتصادی کشورهایی باشد که در این صنعت فعالیت دارند. از این رو، توسعه صادرات فولاد و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته در فرآیندهای تولید، می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای تأمین نیازهای جهانی به فولاد و همچنین توسعه صنعت فولاد در کشورهایی که در این صنعت فعالیت دارند، مطرح شود.
به طور کلی باید توجه داشت که افزایش تقاضای جهانی برای فولاد، فرصتی برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشورها و همچنین بهبود شرایط زندگی جهانی و افزایش امید به زندگی به شکل عام است که برای رسیدن به این نتیجه باید تدابیر درست را اتخاذ کرد.