کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

کارخانه فولاد خوزستان به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های فولادی جهان با در دست داشتن پروژه ای به ارزش 800 میلیون دلار میزان تولید و پایداری محیط زیستی را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد که نشان دهنده مسیر رو به رشد اقتصاد غیر نفتی ایران در راستای شعار سال میباشد که علاوه بر مطالب گفته شده میتواند بر قیمت ورق های فولادی مانند ورق گالوانیزه و ورق سیاه نیز تاثیر گذار باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان روز دوشنبه گفت: به طور کلی  ۴۰۰ تریلیون ریال در مجموع ۲۰۷ طرح جدید برای افزایش اشتغال زایی در استان و افزایش تولید در شهر خوزستان ، استان غنی از منابع جنوب غربی ایران در مرز با عراق سرمایه گذاری کرده است که در نوع خود بینظیر حساب میشود.

صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مهم برای اقتصاد کشور  با توجه به توانایی تولید محصولات مختلف فولادی در کشور، این صنعت به عنوان اصلی‌ترین صادرات غیر نفتی کشور محسوب می‌شود. بنابراین، توسعه صنعت فولاد و افزایش تولید آن، می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای مهم در جهت تأمین درآمد ارزی برای کشور مطرح شود.با افزایش تولید فولاد در کشور، نیاز به نیروی کار نیز افزایش می‌یابد که این عمل به خودی خود باعث  ایجاد شغل‌های جدید در صنعت فولاد و صنایع وابسته به آن شود. بنابراین، افتتاح پروژه‌های بزرگ فولادی می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای مهم در جهت اشتغال‌زایی در کشور مطرح شود.همراه با افزایش تولید فولاد و توسعه صنعت فولاد، شرکت‌های فولادی می‌توانند به بهبود فناوری و کیفیت محصولات  فولادی تخت مانند ورق گالوانیزه توجه کنند. که با افزایش تولید و رقابت در بازار، شرکت‌های فولادی به دنبال بهبود فرآیندهای تولید و کاهش هزینه‌های تولید هستند. و این فرایند  می‌تواند باعث تاثیرات مثبت افتتاح پروژه‌های بزرگ فولادی محسوب شود.افزایش تولید فولاد در کشور، همچنین باعث میشود ایران به یکی از  تولیدکنندگان مهم فولاد در بازار جهانی حاضر شود  که موجب  افزایش رقابت در بازار جهانی و بهبود شرایط تولید محصولات با کیفیت برای کشور محسوب میشود.

پیش بینی قیمت ساختمان در سال 1402