کارشناس فروش ورق سیاه، اسید شویی و اسلب

کارشناس فروش ورق روغنی

کارشناس فروش گالوانیزه و رنگی

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپهسالار، ساختمان شهر ارا، طبقه اول، واحد 3
۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۰      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۱      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۲      ۰۳۱۳۶۶۰۵۳۹۳

ahaninfochannel      ahan_info

به گزارش آهن اینفو و گفته های مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ابتدای سال به مقدار 2 میلیون و 701 هزار و 775 تن ثبت سفارش انجام شده است که 75 درصد آن ها نیز از طریق بورس کالا ثبت شده که نشان دهنده شفافیات بیش از پیش شرکت در جهت ارائه محصولات باکیفیت در بازار می باشد.

با توجه به گزارش های ارائه شده میزان سود شرکت فولادمبارکه در چهارماهه ابتدایی سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 38 درصد افزایش داشته که از سود حاصل از تولیدات محصولات با کیفیت داشته است.یکی از مهم ترین هدف های کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تامین کامل نیاز های داخل و کاهش اختلاف قیمت از خریداران عمده تا خرده فروشان است که در این سال امید دارند با تلاش بیشتر به این هدف برسند.

کارخانه فولاد مبارکه به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین کارخانجات فولادی در سطح خاورمیانه محصولات با کیفیت زیادی در قالب های مختلف خدمت مشتریان عرضه میکند که از جمله از مهم ترین آن ها ورق های رنگی است که به شدت برای سقف منازل ،سقف سوله،صنایع ساختمانی صنعتی و عمومی ،ساخت انواع لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه و.. دارد که شرکت آهن اینفو با ارائه قیمت لحظه ای انواع ورق های فولادی قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه را به صورت روزانه در سایت خود بارگذاری میکند.